نشست کاری مدیران شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و مدیر استانی بانک ایران زمین

مدیر شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری به اتفاق معاون اداری و مالی، در راستای بررسی وضعیت پایانه های فروشگاهی و رسیدگی به مشکلات شعب، با مدیران شرکت تجارت الکترونیک پارسیان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، محمدرضا سبزواری مدیر استان ضمن عرض خیر مقدم به مدیران حوزه شهری و برون شهری شرکت تجارت الکترونیک پارسیان استان اصفهان، به بررسی وضعیت جشنواره پایانه های فروشگاهی و بانکداری الکترونیک پرداخت.

وی با اشاره به ضرورت توجه به خواسته های مشتریان، ارائه سرویس های مطلوب به آنان، در کوتاه ترین زمان ممکن را از مهمترین عوامل رضایت بخشی مشتریان موجود دانست.

سبزواری در ادامه با بیان تشریح عملکرد سال گذشته به فرایند دریافت پایانه های فروشگاهی از زمان ثبت،تایید، نصب و راه اندازی، از مدیران این شرکت خواست تا با تسریع در رسیدگی به امورات محوله موجبات رضایت مشتری و سرویس دهی مطلوب را فراهم کنند.

سپس صیادی و حاجی حیدری مدیران شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به تشریح نحوه همکاری با بانک ایران زمین اشاره کرده و نظارت مستمر و بررسی آماری عملکرد را به عنوان مهمترین بخش کار حرفه ای عنوان کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *