نشست فرآیند اخذ و مزایای پروانه بهره‌برداری برای شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزار برگزار شد

نشست فرآیند اخذ و مزایای پروانه بهره‌برداری برای شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزار برگزار شد
نشست فرآیند اخذ و مزایای پروانه بهره‌برداری برای شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزار برگزار شد
نشست فرآیند اخذ و مزایای پروانه بهره‌برداری برای شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزار به همت کمیسیون نرم‌افزارهای فروشگاهی، پخش و اصناف سازمان نصر تهران در دبیرخانه سازمان نصر تهران برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا از روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، روز سه‌شنبه، ۳ مهرماه نشست فرآیند اخذ و مزایای پروانه بهره‌برداری برای شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزار به همت کمیسیون نرم‌افزارهای فروشگاهی، پخش و اصناف سازمان نصر تهران در دبیرخانه سازمان نصر تهران برگزار شد. در این نشست مهندس مریم خیری، رئیس گروه سرمایه‌گذاری و تولید صنایع نرم‌افزار وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان سخنران حضور داشت.

مظاهر مرجانی، عضو هیئت‌مدیره و رئیس کمیسیون نرم‌افزارهای فروشگاهی، پخش و اصناف سازمان نصر تهران درباره‌ی برگزاری این رویداد گفت: «این نشست به دو صورت حضوری و برخط برگزار شد. خانم مریم خیری، رئیس گروه سرمایه‌گذاری و تولید صنایع نرم‌افزار وزارت صمت توضیحاتی را درباره مزایا و همچنین نحوه دریافت پروانه بهره‌برداری برای شرکت‌‎های تولیدکننده نرم‌افزار در این نشست ارائه دادند. دریافت معافیت مالیاتی ۵ ساله، استفاده از تعرفه برق صنعتی و حضور شرکت‌های نرم‌افزاری در ساختمان‌های مسکونی از جمله مزایای دریافت این پروانه برای شرکت‌های نرم‌افزاری است. با توجه به تصمیم اعضای کمیسیون نرم‌افزارهای فروشگاهی، پخش و اصناف در خصوص فعالیت کمیسیون در زمینه توانمندسازی شرکت‌های عضو، برگزاری سلسله نشست‌های حضوری و برخطی را در حوزه توان‌مندسازی اعضاء در دستور کار خود داریم. نشست فرآیند اخذ و مزایای پروانه بهره‌برداری برای شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزار اولین نشست از این سلسله نشست‌ها بود».

او در ادامه گفت: «بخشی از شرکت‌های مهم حوزه فناوری اطلاعات شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزار هستند. خوشبختانه در ساختار وزارت صمت برای شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات بخشی وجود دارد که مسئولیت آن صدور پروانه بهره‌برداری برای شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزار است. پروانه بهره‌برداری یک مجوز دولتی است که متناسب آن مزایایی برای شرکت‌های دریافت‌کننده در پی دارد. در این نشست بیش از ۳۰ نفر به صورت حضوری و بیش از ۵۰ نفر نیز به صورت برخط به عنوان نماینده شرکت‌ها حضور داشتند که نشان‌دهنده استقبال شرکت‌های این حوزه از مباحث آموزشی دوره است. به زودی شرایطی در سایت سازمان فراهم می‌شود که علاقه‌مندان بتوانند به محتوای این جلسه و سایر مباحث مرتبط با پروانه بهره‌برداری دسترسی داشته باشند».

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=89164

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *