نشاط دانش آموزان امروز آینده کشور را تضمین می‌کند

کاهش دغدغه های مردم مهمترین ماموریت صنعت بیمه به شمار می رود که آشنایی کودکان با این مقوله می تواند به توسعه فرهنگ بیمه کمک کند.

به گزارش توسعه پویا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر مجید مشعلچی که در جمع دانش آموزان دبستان یاسین منطقه خاوران سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: در سایه امنیت و آرامش می توان به آینده روشن کشور بیش از پیش امیدوار بود.
عضو هیات عامل بیمه مرکزی که در آیین زنگ مدرسه و مراسم ۱۹ آبان ماه در جمع مدیران، کارکنان و دانش آموزان دبستان هشتصد نفری یاسین خاوران سخن می گفت با تاکید بر ضرورت آموزش در سنین پایین، اظهار داشت: بیمه به مفهوم مهار بیم است و ترس را از آحاد جامعه دور می کند و به همین خاطر باید مفاهیم آن در خانواده ها نهادینه شود.
وی کاهش دغدغه های اجتماعی و اقتصادی در حوزه های مختلف از جمله درمان را از دیگر اهداف صنعت بیمه عنوان کرد و افزود: گسترش ضریب نفوذ بیمه از شاخص های توسعه یافتگی کشوراست و دانش آموزان از سفیران فرهنگی بیمه به شمار می روند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با تلاش فعالان صنعت بیمه و همراهی نهادهای فرهنگساز نظیر آموزش و پرورش، آینده پرنشاط تری پیش روی ملت ایران باشد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=47638

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط