نسخه جدید موبایل‌بانک سینا راه اندازی شد

نسخه جدید موبایل‌بانک سینا راه اندازی شد
نسخه جدید موبایل‌بانک سینا راه اندازی شد

نسخه جدید موبایل‌بانک سینا با رویکرد نوآورانه و در راستای گسترش خدمات غیرحضوری و جهت دادن به جریان‌های فناورانه بانک راه‌اندازی شد.

به گزارش توسعه پویا از روابط‌عمومی بانک سینا، این نرم‌افزار با هدف تسهیل و تسریع در انجام خدمات بانکی مورد مشتریان، در ۳ نسخه اندروید، IOS و تحت وب با کاربری آسان و گرافیک جدید در اختیار کاربران قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، قابلیت‌ها و امکانات همراه‌بانک سینا در نسخه جدید افزایش یافته که از طریق وب‌سایت بانک به نشانی https://www.sinabank.ir قابل دسترس است.

همچنین به جهت کمک به کاهش مراجعات حضوری مشتریان و انجام سریع، امن و آسان خدمات بانکی مدنظر آنها، امکان فعال‌سازی و بازیابی نام کاربری و رمز عبور نرم‌افزارهای اینترنت‌بانک و همراه‌بانک سینا از طریق وبسایت بانک به صورت غیرحضوری فراهم شده‌است.

بر این اساس، دارندگان شماره مشتری در بانک سینا می‌توانند به صورت غیرحضوری نسبت به ثبت‌نام جهت فعال‌سازی سامانه‌های مذکور یا بازیابی نام کاربری و رمز عبور خود اقدام کنند. برای استفاده از این امکان، مشخصات متقاضی شامل کد ملی و شماره موبایل وی باید در سیستم بانک ثبت شده باشد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=41941

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *