نزدیک شدن سوت قطار اردبیل با مشارکت بانک ملی ایران

نزدیک شدن سوت قطار اردبیل با مشارکت بانک ملی ایران
نزدیک شدن سوت قطار اردبیل با مشارکت بانک ملی ایران
تکمیل راه‌آهن‌ اردبیل به میانه که از جمله طرح های زیربنایی در حال اجرا در استان اردبیل و یکی از دغدغه های مردم این استان است، با همت و پشتوانه بانک ملی ایران به پایان می رسد.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، آیت الله رییسی در روز سی ام مهرماه و در ادامه بازدید از پروژه‌های استان اردبیل، از پروژه راه آهن میانه – اردبیل بازدید و در جریان‌ آخرین وضعیت پیشرفت آن قرار گرفت.

پیش تر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از پروژه بزرگ راه آهن میانه – اردبیل، بر تکمیل این پروژه و استفاده از همه ظرفیت های بانک تاکید کرده بود. 

همچنین بهنام جو استاندار سابق اردبیل نیز ضمن تقدیر از نقش بانک ملی ایران  در توسعه اقتصاد و ایجاد اشتغال پایدار در این استان ، تکمیل پروژه راه آهن با اعتبار ۱۱/۵۰۰ میلیارد ریال را بزرگترین فاینانس بانکی خوانده و گفته بود: بهره برداری از راه آهن اردبیل میانه بدون مشارکت بانک ملی ایران عملا غیر ممکن است.

گفتنی است، عملیات ساخت راه آهن میانه- اردبیل از اوایل سال ۹۲ شروع شده است. این پروژه ریلی ۱۷۵ کیلومتری دارای ۸ ایستگاه است که از این تعداد دو ایستگاه تشکیلاتی در اردبیل و میانه واقع شده است. برای این مسیر همچنین ۳ ایستگاه مسافری و ۳ ایستگاه فنی پیش بینی شده در حال احداث است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *