بانک رفاه در تداوم ارائه محصولات خلاقانه و خدمات نوآورانه مبتنی بر فناوری اطلاعات، خدمت جدید نرم افزار موبایلی “دستیار دیجیتال رفاه” را با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و با محوریت بهره گیری از صدا به عنوان ابزار تعاملی مناسب با مشتریان ارائه کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، امکان ورود به سامانه از طریق اثر انگشت یا گفتن رمز عبور علاوه بر روش متداول وارد کردن رمز، امکان تشخیص و پردازش فرمان های صوتی کاربر، تعامل گفتگویی با کاربر برای دریافت داده های ورودی از وی بدون نیاز به تایپ آنها، امکان بیان گفتاری اطلاعات مورد درخواست کاربر و استفاده از دوربین گوشی تلفن همراه به عنوان بارکد خوان برای تشخیص اطلاعات قبوض شرکت های خدماتی از قابلیت های این نرم افزار موبایلی است.
بر این اساس، دارندگان کارت های بانک رفاه قادر خواهند بود، ضمن تعامل گفتاری و بیان دستورات مورد نظر از خدمات ارائه شده در این نسخه از نرم افزار همچون دریافت موجودی، مشاهده سه گردش آخر، انجام عملیات کارت به کارت (با مبدأ بانک رفاه و مقصد تمامی بانک های عضو شبکه شتاب)، پرداخت قبوض شرکت های خدماتی، پرداخت حق بیمه کارفرمایان، پرداخت قبوض جریمه راهنمایی و رانندگی، خرید شارژ تاپ آپ تلفن همراه، نیکوکاری (کمک به مراکز خیریه) و دریافت کد شبا بهره مند شوند.
گفتنی است، نسخه ۱.۰.۱ این نرم افزار موبایلی مبتنی بر سیستم عامل اندروید با مراجعه به پورتال اطلاع رسانی بانک رفاه به نشانی www.refah-bank.ir قابل دریافت است.