- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

نخستین مدرسه تابستانه بیمه ملت برگزار شد

مراسم اختتامیه نخستین دوره مدرسه تابستانه شرکت بیمه ملت ویژه فرزندان همکاران برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی بیمه ملت، آیین اختتامیه نخستین دوره مدرسه تابستانه این شرکت، با حضور علی‌رضا یزدان‌دوست مدیرعامل، داود قاسم‌پور رئیس هیئت مدیره و برخی معاونین و مدیران این شرکت برگزار شد.

یزدان‌دوست، مدیر عامل شرکت در مراسم اختتامیه این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات واحدهای برنامه‌ریز و برگزارکننده، خانواده پرسنل را بخشی از خانواده بیمه ملت عنوان کرد.

وی افزود: عملکرد و موفقیت‌های اخیر شرکت را مرهون حمایت‌های مستقیم و غیرمستقیم خانواده‌ها نیز هستیم و برگزاری این مراسم فرصتی است تا از زحمات همه اعضای خانواده بزرگ بیمه ملت تشکر کنیم.

داوود قاسم‌پور، رییس هئیت مدیره شرکت، ضمن ابراز خرسندی و خوشحالی از حضور خانواده‌ها در محیط کار همسران و والدین خود، خانواد‌های پرسنل را از حامیان ارزنده شرکت معرفی کرد.

بر اساس این گزارش، مدرسه تابستانه بیمه ملت با رویکرد مشارکتی و مهارت محور و با هدف ارائه خدمات به فرزندان پرسنل و افزایش ارتباط خانواده‌ها با محیط کار همسران طی سه هفته به مدت ۱۶ ساعت و در ۸ محور اصلی شامل: ۱. معرفی صنعت بیمه، ۲. معرفی و اجرای بازی‌های آموزشی، ۳. آموزش تفکر انتقادی، ۴. مهارت تفکر طراحی با آرم بیمه ملت، ۵. مهارت سخنوری و ارائه، ۶. مشاوره و روانشناسی برای کودکان (از طریق بازی و تمرین) و خانواده‌ها، ۷. مهارت حل مسئله (در قالب کتاب معما)، ۸. مهارت تحلیل و تفسیر (کتاب ماهی سیاه کوچولو)، طراحی و برگزار شد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=65986 [۱]

[۳] [۴]