نخستین اجلاس «روز جهانی روابط‌عمومی» فردا برگزار می‌شود

نخستین اجلاس «روز جهانی روابط‌عمومی» فردا برگزار می‌شود
نخستین اجلاس «روز جهانی روابط‌عمومی» فردا برگزار می‌شود

نخستین اجلاس «روز جهانی روابط‌عمومی» روز شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ به همت انجمن متخصصان روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و موسسه کارگزار روابط‌عمومی و با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست و انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی برگزار می‌شود.

به گزارش توسعه پویا از ستاد خبری، در این رویداد که با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی برگزار خواهد شد، برنامه‌های مختلفی برای ۲۳مین سالگرد درگذشت شادروان دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران و روز جهانی روابط‌عمومی، در نظر گرفته شده و همچنین در این اجلاس، علاوه بر ارایه سخنرانی پروفسور باقر ساروخانی پدر جامعه‌شناسی ارتباطات ایران در خصوص «روابط‌عمومی و شناخت»، آقای زکریا طرزمی از دوستان و یاران نزدیک شادروان دکتر حمید نطقی به ذکر خاطراتی از پدر روابط‌عمومی ایران خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش، برنامه‌های مختلفی همچون اهدای جایزه بین‌المللی دکتر نطقی به خانم «عزیزه نطقی» به نمایندگی از خانواده ایشان به رسم یادبود، رونمایی دو کتاب «روابط‌عمومی در عصر متاورس» و «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی»، انتشار ویژه‌نامه رنگی کارگزار روابط‌عمومی، تجلیل از پیشکسوتان روابط‌عمومی و دو کلیپ زندگینامه پدر روابط‌عمومی ایران و معرفی جایزه دکتر نطقی درنظر گرفته شده است.

لازم به‌ذکر است نخستین اجلاس «روز جهانی روابط‌عمومی» ۹ صبح روز شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ در سالن همایش‌های بین‌المللی شهدای محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست واقع در ضلع شمالی بزرگراه شهید حکیم، بین شیخ فضل‌اله و یادگار امام، پارک طبیعت پردیسان برگزار می‌شود.

۲۵ تیر ۱۴۰۱ با سه رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی روابط‌عمومی مصادف شده است: ۲۳مین سالگرد درگذشت دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران و بزرگداشت “روز جهانی روابط‌عمومی” و تولد ایوی لی بنیانگذار روابط‌عمومی در جهان.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=42990

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط