نارتب ۲ به زودی رونمایی می‌شود

مزیت ما سیستم عامل بومی و طراحی محصول متناسب با نیاز بازار است/
نارتب 2  به زودی رونمایی می‌شود
مزیت ما سیستم عامل بومی و طراحی محصول متناسب با نیاز بازار است/
نارتب ۲  به زودی رونمایی می‌شود
به تازگی پیشرفته‌ترین خط تولید موبایل، تبلت و تجهیزات هوشمند در ایران با نام سپهبد در مراغه راه‌اندازی شده است. در جریان بازدید معاون وزیر ارتباطات از این کارخانه سخن از رونمایی مدل جدید  تبلت کودک و نوجوان نارتب در آینده نزدیک به میان آمد. این کارخانه را شرکت راهکارهای هوشمند امین مالک برند نارتب راه‌اندازی کرده است. در همین زمینه گفتگوی توسعه پویا با محمد آزمون مدیرعامل این مجموعه را بخوانید.
محمد آزمون، مدیرعامل شرکت راهکارهای هوشمند امین، در گفتگو با توسعه پویا گفت: این شرکت خط تولید تبلت و گوشی تلفن همراه کودک و نوجوان نارتب را آبان ماه سال ۱۳۹۶ با حضور وزیر ارتباطات در خرمشهر و کارخانه سپهبد، پیشرفته‌ترین خط تولید تلفن همراه و تجهیزات هوشمند را سال ۱۳۹۹ در مراغه راه‌اندازی کرده‌است و هم‌اکنون چهار مدل تبلت کودک و نوجوان نارتب را در برنامه تولید دارد که دو مدل آنها عرضه شده‌اند و دو مدل دیگر تا دو هفته آینده وارد خط تولید می‌شوند و به‌طور کلی این شرکت در طول این سال‌ها، هفت نسخه تبلت کودک و نوجوان نارتب را طراحی، تولید و به بازار عرضه کرده که این چهار مدل کنونی برآیند سلیقه مصرف‌کنندگان و نیاز بازار است.

وی توضیح کرد: مجموعه امین از میان چهار مدل کنونی نارتب، دو مدل اقتصادی را بر پایه سفارش نهادهای خیریه ویژه توزیع در مناطق محروم طراحی و تولید کرده است و دو مدل با ویژگی‌های خاص را در آینده به مدار تولید وارد می‌کند.

آزمون ادامه داد: راهکارهای هوشمند امین، مزیت رقابتی خود را تولید محصولاتی برای کودکان تعیین کرده‌است با این هدف که هم دغدغه‌های تربیتی والدین را پوشش بدهند و هم محتوای بازی و سرگرمی مورد نیاز بچه‌ها را تامین کنند.

مدیرعامل شرکت راهکارهای هوشمند امین افزود: مهم‌ترین ویژگی نارتب برخورداری از سیستم‌عامل سفارشی‌سازی شده اندروید (NCDM) و ابزار کنترل تبلت توسط والدین است که محصول اختصاصی بخش فنی شرکت امین است که به زبان فارسی، با محیط کاربری آسان، امکان مدیریت سطح دسترسی فرزندان را به اینترنت و قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و حتی زمانبندی استفاده از تبلت را در اختیار والدین قرار می‌دهد.

آزمون درباره ویژگی‌های محتوایی نارتب ابراز داشت: ابزار مدیریت تبلت پاسخگوی دغدغه‌های والدین است اما نارتب از دید محتوای آموزشی و سرگرمی پاسخگوی نیاز کودکان و نوجوانان است و از طرفی بستر مناسبی برای مشارکت تولید کنندگان و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار در ایران است.

این فعال اقتصادی اظهار داشت: شرکت امین قطعات سخت‌افزاری تبلت‌های برند نارتب را با طراحی خود به تامین‌کنندگان خارجی از کشورهای مختلف، سفارش داده است و محصول نهایی را در داخل ایران تولید می‌کند. تامین‌کنندگان نیز بر اساس کیفیت و قیمت انتخاب شده‌اند.

آزمون ادامه داد: محصولات این شرکت در یک طیف‌ قیمتی تولید می‌شوند. دو مدل ۷ و دو مدل ۸ اینچی در سبد محصولات نارتب قرار دارند که در هر دو رده یک قیمت اقتصادی‌تر و یک مورد با کلاس کاری بالاتر طراحی شده‌اند. بازه قیمت‌ها از حدود دو میلیون تومان آغاز می‌شود.

وی افزود: مصرف‌کننده ایرانی، در کل تجربه خوبی از برند داخلی ندارد اما به هر حال باید از جایی کار را آغاز کرد. شرکت امین تلاش می‌‌کند، کیفیت درخور شان ایرانی را که مورد قبول مصرف‌کننده باشد تضمین کند.

این فعال اقتصادی گفت: شرکت امین برای در اختیار داشتن سهمی از بازار تلفن همراه نیز برنامه‌ریزی کرده است و در مرحله نخست، بنای همکاری با تعدادی از برندهای مطرح خارجی برای تولید مشترک با آنها را دارد. تولید این محصولات در دی ماه کلید می‌خورد.

آزمون افزود: این شرکت یک مدل تلفن همراه را نیز با همکاری برندهای بین‌المللی طراحی کرده است که در اسفند ماه آن را با برند خود مجموعه تولید می‌کند و همچنین مجموعه امین در تدارک تولید دستگاه‌های هوشمند ویژه خانواده‌ها است.

به گفته آقای آزمون شرکت امین تاکنون از تسهیلات بانکی استفاده کرده اما کمک مستقیمی از دولت دریافت نکرده است.    

۲ دیدگاه برای “نارتب ۲ به زودی رونمایی می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *