موزه ارتباطات بازگشایی شد

موزه ارتباطات بازگشایی شد
موزه ارتباطات بازگشایی شد
مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست از بازگشایی موزه ارتباطات خبر داد. 

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ رئیس موزه ارتباطات با اعلام این خبر گفت: بر اساس آخرین دستور ستاد ملی کرونا، موزه‌ ارتباطات از روز جاری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی فعالیت خود را از سرگرفته است.

حسن عمیدی با بیان اینکه موزه های تهران از فروردین ماه به دلیل شیوع ویروس کرونا و قرارگیری در دسته سوم فعالیت ها تعطیل و نیمه تعطیل شده بودند، افزود: اکنون به دلیل فروکش کردن موج اخیر و براساس مصوبه جدید ستاد ملی کرونا موزه ها بازگشایی شده اند.

وی خاطر نشان کرد: موزه ملی ارتباطات در تمام این مدت به فعالیت های خود به صورت مجازی ادامه داد و با سایر موزه های کشور نیز در برگزاری موزه گردی مجازی همکاری نمود.

مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست با بیان اینکه موزه ارتباطات در ایام شیوع ویروس کرونا طی دو سال متوالی موفق به کسب عنوان برگزیده براساس رای هیئت داوران کمیته ملی موزه های ایران شد، خاطرنشان کرد: اقدامات موزه ارتباطات به دلیل تحقق شعار موزه ها زنده اند و خلاقیت و نوآوری در حوزه تلاش برای بقا همواره مورد توجه مجامع جهانی ازجمله شورای راهبری موزه ها و اتحادیه جهانی پست قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *