مهمترین وظیفه روابط عمومی مدیریت هوشمند ارتباطات انسانی و رسانه‌ای است

مهمترین وظیفه روابط عمومی مدیریت هوشمند ارتباطات انسانی و رسانه‌ای است
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت:
مهمترین وظیفه روابط عمومی مدیریت هوشمند ارتباطات انسانی و رسانه‌ای است
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت استفاده از روابط عمومی هوشمند برای رسیدن به موفقیت در شرایط حساس کنونی تأکید کرد و گفت: به دنبال پیاده کردن سیستم روابط عمومی هوشمند با همه ابعاد خاص آن هستیم.
گزارش پایگاه خبری توسعه پویا به نقل از شاتا، محمد حسن ترابی با بیان این مطلب در جلسه ویدیوکنفرانسی روسا و مسئولین روابط عمومی سازمان‌های صمت استانی و مدیران روابط عمومی واحدهای تابعه که با حضور وزیر صمت برگزار شد، با بیان این مطلب، اضافه کرد: روابط عمومی هوشمند نگاه به آینده دارد و چشم انداز مترقی، سازمان را به گونه ای تدوین می‌کند که در آن تمامی ذینفعان، نقش و جایگاه مشترک دارند و به نتایج مشترک دست می یابند.

وی بر استفاده از فنآوری نوین در این مسیر تأکید کرد و افزود: فناوری‌های نوین جمعی عمل نمی کنند و با تک تک افراد جامعه در ارتباط است، پس باید برای هر مخاطب خاص پیام خاص خود را داشته باشیم.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت، تعاملی بودن را از دیگر ویژگی‌های فناوریهای نوین دانست و ادامه داد: در این راستا با مخاطب در یک فضای تعاملی ارتباط دو سویه برقرار می شود و از مخاطب بازخورد(فیدبک) گرفته خواهد شد.

ترابی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان سه شاخص که باید مورد تمرکز و توجه در روابط عمومی قرار بگیرد، گفت: روابط عمومی باید بصورت همزمان بر اطلاع یابی، پردازش صحیح اطلاعات و سرانجام اطلاع رسانی به موقع تمرکز نماید.

وی هوشمندی فعالیت‌ها را لازمه انجام کار در حوزه بسیار مهمی همچون روابط عمومی دانست و تصریح کرد: روابط عمومی هوشمند در این شرایط با جدیت و تکیه بر فنآوری و نوآوری به دنبال فرصت آفرینی، ارزش‌آفرینی، امیدآفرینی، مشارکت آفرینی و تفاهم آفرینی است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت همچنین بر طبقه بندی و شناسایی صحیح جامعه هدف(مخاطب) در امر اطلاع رسانی و روابط عمومی تأکید نمود.

ترابی در ادامه سخنان خود با اشاره به تدوین برنامه راهبردی روابط عمومی وزارت صمت بیان کرد: این برنامه در ۳۰سنجه(شاخص) به سازمانهای صمت استانی ارسال شده است و از استان‌ها خواستیم که در اجرای آن بر روی ظرفیت‌های موجود خود متمرکز شوند.

وی همچنین یادآوری کرد: برنامه راهبردی روابط عمومی در ۱۲ شاخص به سازمان های توسعه ای و ۷ شاخص به شرکتهای تابعه وزارت صمت نیز ارسال شده است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت در پایان از انجام ارزیابی های مستمر و دوره‌ای برای سنجش نحوه اجرای این برنامه راهبردی خبر داد و گفت: پایان اردیبهشت اولین ارزیابی از استانها انجام خواهد شد.

جلسه ویدیوکنفرانسی روسا و مسئولین روابط عمومی سازمان‌های صمت استانی و مدیران روابط عمومی واحدهای تابعه با حضور ویر صمت برگزار شد.

در این جلسه تعدادی از روابط عمومی سازمانهای صمت استانی به صورت ویدیوکنفرانسی و مدیران روابط عمومی واحدهای تابعه به بیان مهمترین نقطه نظرات خود پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *