- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

مهمترین حامی کسب‌وکارهای مجازی هستیم

وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که مهمترین حامی کسب‌وکارهای مجازی بوده و خواهیم بود.

به گزارش توسعه پویا [۲]، دفتر رسانه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: نامه‌هایی که دفتر خدمات عمومی این وزارتخانه (مرکز اصناف سابق) ابلاغ می‌کند، از جایگاه «دبیرخانه کارگروه نظارت بر کسب‌وکارهای مجازی» است که طبق ماده ۸۷ قانون نظام صنفی کشور تشکیل شده و ۷ عضو از دستگاه‌های مختلف کشور از جمله وزارت ارتباطات، اتاق اصناف ایران و اتحادیه کسب و کارهای مجازی دارد.

از آن‌جا که دبیرخانه این کارگروه در وزارت صمت مستقر است، لذا ابلاغیه‌ها توسط این دفتر صادر می‌شود و لذا به‌معنای ابلاغیه وزارت صمت به تنهایی نیست.

گفتنی است، «محمدحسین قمری» مدیرکل خدمات عمومی وزارت صمت به عنوان دبیر کارگروه درباره نامه اخیر تعلیق سکوهای دیوار و شیپور اعلام کرد: وزارت صمت همواره مهم‌ترین حامی کسب و کارهای مجازی بوده و تمامی این کسب و کارها با مجوز و حمایت این وزارتخانه ایجاد شده‌اند. وظیفه ذاتی ما حمایت از توسعه این کسب‌وکارها است.

وی افزود: در سال گذشته نیز شاهد رشد ۴۸ درصدی این بخش بودیم که ۲۲ درصد بیش از رشد پرداخت سایر بخش‌های اقتصاد بود و آمارهایی که مرکز توسعه تجارت الکترونیکی کشور منتشر کرد، بر اساس تراکنش‌های رسمی بانک مرکزی بوده است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=64958 [۱]

[۳] [۴]