مهر تایید سهامداران بر کارنامه عملکرد مدیرعامل بیمه رازی

مهر تایید سهامداران بر کارنامه عملکرد مدیرعامل بیمه رازی
مهر تایید سهامداران بر کارنامه عملکرد مدیرعامل بیمه رازی/
تقدیر دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از خدمات ویژه دکتر جباری
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بیمه رازی به منظور بررسی عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل‌ دفتر مرکزی بیمه رازی  و با حضور سهامداران، اعضای هیات مدیره، نمایندگان بیمه مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران ، حسابرسان و نمایندگان سهامداران عمده ، در تاریخ ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی ؛ در ابتدای این جلسه دکتر علی جباری با اشاره به بازنگری در ساختار کلان شرکت در بخش های مالی و سرمایه گذاری ، شبکه فروش و امور مشتریان ، در خصوص اهم برنامه های سال ۱۴۰۰ شرکت بیمه رازی گفت : در راستای چرخش های استراتژیک و  اهداف استراتژیک  ، برنامه‌ها و راهبردهای آتی شرکت در سال ۱۴۰۰تدوین شد .

وی فعالیت بیمه گری ، توسعه زنجیره ارزش بیمه ، ساختار سازمانی ، بازاریابی و توسعه شبکه فروش ، توانمند سازی شبکه فروش و سرمایه انسانی شرکت را از جمله برنامه های شرکت در سال جاری عنوان و مراتب قدردانی خود را نسبت به تلاش و کوشش کارکنان و شبکه فروش اعلام و گزارش عملکرد هیات مدیره در سال ۹۹ را به سهامداران ارائه نمود.

پس از ارائه گزارش عملکرد و استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی و ‌تعیین تکلیف بندهای گزارش، سهامداران به اتفاق آراء صورت‌های مالی و ترازنامه بیمه رازی را تصویب نمودند.

در ابتدای این جلسه دکتر سید محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با اشاره به دستاوردهای شاخص بیمه رازی ، از خدمات ویژه دکتر جباری تقدیر کرد. وی حمایت از شبکه فروش ، دارابودن روابط عمومی خوب در بیمه رازی ، ورود به بیمه زندگی و تعامل با بیمه گذاران و رقبا را چهار رویکرد موفقیت آمیز مدیرعامل بیمه رازی اعلام نمود.

قابل ذکر است پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام ، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بیمه رازی نیز که به صورت همزمان در اینستاگرام و آپارات پخش گردید ، با حضور حداکثری سهامداران برگزار و اعضای هیات مدیره جدید برگزیده شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *