- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

مقایسه بازدهی بیمه‌های عمر با سایر بازارهای موازی نادرست است

مقایسه بازدهی بیمه‌های عمر با سایر بازارهای موازی نادرست است
مقایسه بازدهی بیمه‌های عمر با سایر بازارهای موازی نادرست است [۱]
معاون فنی بیمه‌های زندگی شرکت بیمه سامان با تاکید بر این که نگاه عموم مردم به بیمه های عمر باید از وجه سرمایه گذاری صرف و فقط با هدف کسب سود خارج شود، گفت: مقایسه بازدهی بیمه‌های عمر با سایر بازارهای موازی، بدون در نظر گرفتن مزایای بیمه‌های عمر، نادرست است.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، شیما آراء با اشاره به این که بیمه‌گذاران با خرید بیمه‌نامه عمر اندوخته دار و تشکیل سرمایه، اندوخته های «خرد» خود را مدیریت می کنند، ادامه داد: این در حالی است برای سرمایه‌گذاری در بازارهای موازی، به سرمایه‌های «کلان» نیاز است.

وی افزود: بیمه‌های عمر، مجموعه کاملی از سرمایه‌گذاری و پوشش‌های بیمه‌ای هستند، بنابراین افرادی که برای خرید بیمه نامه عمر اقدام می‌کنند نباید به آن تنها دید سرمایه‌گذاری داشته باشند.

معاون فنی بیمه‌های زندگی شرکت بیمه سامان اظهار کرد: بیمه نامه عمر این امکان را فراهم می کند که افراد، سرمایه‌های خرد خود را سرمایه‌گذاری و تقسیط کنند و هرزمان که تمایل داشتند، آن را برداشت کنند.

آراء ادامه داد: شرکت‌های بیمه به عنوان نهاد مالی با استفاده از متخصصان و مشاوران سرمایه‌گذاری، منابع ناشی از فروش بیمه‌های عمر را در محل مناسب و با ثبات، سرمایه‌گذاری کرده و بیمه‌گزاران را در سود آن شریک می‌کنند.

وی افزود: شرکت بیمه سامان نیز طرح‌های متنوعی در رشته بیمه عمر و زندگی دارد که متقاضیان می‌توانند برای آشنایی و خرید آنها به شبکه فروش و یا سایت https://life.si24.ir مراجعه کنند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=59633 [۱]

[۳] [۴]