دکتر بنیادی، معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در سخنرانی خود در همایش مدیران شرکت بیمه تجارتنو به اهمیت برنامهریزی آینده پژوهانه در شرکتهای بیمه و توجه به تخمین تکنیکال حق بیمه تولیدی در راستای ایجاد درآمد پایدار برای شرکتهای بیمه اشاره داشت.
به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی، وی در ادامه ضمن مقایسه ضریب نفوذ بیمه طی ۵ سال اخیر و چالشهای توسعه بازار و فروش در شرکتهای بیمه اذعان داشت که تعادل بین فعالیتهای بیمهگری، بازاریابی، قیمتگذاری منصفانه و سودآوری شرکتهای بیمه چالش مهم پیش روی آنها جهت رشد و بهبود مستمر این شرکتها است.
لینک کوتاه: