- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

معاون روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه معارفه شد

معاون روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه معارفه شد
معاون روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه معارفه شد [۱]

طی مراسمی با حضور مسئولان حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک سپه، مهدی ارکونتن، معاون تبلیغات و تشریفات اداره‌کل روابط عمومی و مدیریت برند این بانک معارفه شد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک سپه در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های همکاران سابق تبلیغات این اداره‌کل گفت: ارکونتن از نیروهای جوان، خوشفکر و علاقه مند به اعتلای برند بانک سپه است و امیدوارم با همراهی و تلاش مجموعه روابط عمومی شاهد آغاز فعالیت‌های نو و نتایج ماندگار در این حوزه باشیم.

سید علیرضا هاشمی ضمن آرزوی توفیق برای معاون تبلیغات و تشریفات اداره‌کل روابطعمومی و مدیریت برند بانک سپه، ابراز اطمینان کرد: این ادارهکل با تکیه بر نیروهای متخصص و متعهد در ادامه روند موفقیت‌های درخشان گذشته خود با انسجام و استفاده از توانمندیهای تمام همکاران به یکی از روابط عمومیهای برتر در کشور تبدیل خواهد شد.

در ادامه این مراسم رضا همدانچی، رئیس اداره کل روابط عمومی و مدیریت برند نیز ابراز امیدواری کرد با همکاری معاون جدید تبلیغات و تشریفات و کارکنان زیرمجموعه گامی بلند در پیشبرد اهداف بانک و رسالت‌های اداره کل روابط عمومی برداشته شود.

در پایان ارکونتن، ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیران عالی بانک سپه، گفت: از فرصت پیش‌آمده برای انجام مطلوب مسئولیت، تقویت انگیزه و دلگرمی همکاران بهره خواهم برد و از تمام ظرفیت‌های اداره کل روابط عمومی و مدیریت برند به‌منظور اعتلای جایگاه بانک سپه استفاده خواهم کرد.

بر اساس این گزارش مراسم معارفه معاون تبلیغات و تشریفات اداره‌کل روابطعمومی و مدیریت برند بانک سپه با حضور سید علیرضا هاشمی، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، محمدرضا سراجی‌پور، رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت‌عامل و هیئت‌مدیره، رضا همدانچی، رئیس ادارهکل روابطعمومی و مدیریت برند و روسای دوایر این اداره کل، مهدی ارکونتن، برگزار شد.

شایان ‌ذکر است ؛ مهدی ارکونتن دانش‌آموخته مقطع کارشناسی روابط عمومی، کارشناسی ارشد علوم ارتباطات و دانشجوی مقطع دکتری علوم ارتباطات (نگارش رساله) و مدرس سواد رسانه‌ای است که کتاب «نقش سواد رسانه‌ای در مصرف پیام تبلیغی» را هم به رشته تحریر در آورده است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=41321 [۱]

[۳] [۴]