معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سازمانی بانک منصوب شد

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سازمانی بانک منصوب شد
معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سازمانی بانک منصوب شد

با حکم دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین ، اصغر طاهر پور اصل بعنوان معاون برنامه ریزی و توسعه سازمانی مدیرعامل منصوب شد.

به گزارش توسعه پویا به نقل از  روابط عمومی بانک کارآفرین، دکتر احمد بهاروندی در مراسم معارفه معاونت برنامه ریزی و توسعه سازمانی ضمن تاکید بر با اهمیت خواندن برنامه ریزی بلند مدت برای سازمان ها خاطر نشان کرد: برنامه ریزی یکی از مهم ترین ارکان رسیدن به هدف است و باید با برنامه ریزی های بلند مدت از مخدوش شدن و تحت شعاع قرار گرفتن برنامه های سازمان جلوگیری کرد.

وی خطاب به طاهر پور گفت: باید با نگاه زیر ساختی به سمت برنامه ریزی های بلند مدت برویم تا بانک را از موضوعات و تکانه های تحمیلی دور کنیم.
محمدرضا خورسندی عضو هیات مدیره بانک نیز، معاونت برنامه ریزی و توسعه سازمانی را موتور محرک سیستم خواند و تاکید کرد: همکاری و هماهنگی با بخش فناوری اطلاعات زمینه ساز بهترین تصمیمات سازمانی است و استفاده از تجربیات گذشته موجب می شود موفق تر عمل کرد.تلفیق تجربه گذشته و نوآوری موجب تحول در بانک خواهد شد.

در ادامه این مراسم مهدی سیف علیشاهی دیگر عضو هیات مدیره بانک گفت: با حضور طاهر پور هیات عامل بانک در حال تکمیل شدن است.در روزهایی که بخش فناوری اطلاعات بانک در حال پوست اندازی است، حضور افراد با تجربه در بخش برنامه ریزی کمک زیادی به بانک خواهند کردکه ازاین حیث باید از دکتر بهاروندی تشکر کرد.

وی با اشاره به نیاز بانک به تغییر در برخی فرآیندهای اجرایی تاکید کرد: در برخی مواقع فرآیندهای حال حاضر بانک به قدر ی زمان بر هستند که رقابت پذیری بانک در مقابل سایر بانکها را کاهش می دهند، به همین جهت برنامه ریزی در جهت کاهش فرآیندهای اجرایی در خدمت رسانی بسیار موثر است. به این جهت نیازمندیم تا با همفکری و همیاری معاونت های مربوطه فرآیندهای مهم در بانک را تسهیل کنیم.

سید جلال مسعودیان معاون مدیرعامل در فناوری اطلاعات نیز ضمن خوش‌آمدگویی به دکتر طاهرپور معاونت برنامه ریزی و توسعه سازمانی گفت: حوزه برنامه ریزی و توسعه سازمانی ابعاد گسترده ای دارد و از بخش هایی در سازمان است که همه بخش ها مخصوصا فناوری اطلاعات از آن نفع می برند، در این مقطع نیز باید دو معاونت فناوری و برنامه ریزی در کنار یکدیگر کارهای مشترک و جامعی انجام دهیم.

وی ادامه داد: برنامه های توسعه ای برای بهبود جامعه مهم هستند، برای شناخت آسیب ها، مشکلات و چالش های فرارو تنظیم برنامه مدون کوتاه مدت که در آن وظابف همه بخش ها مشخص شده باشد بسیار با اهمیت تر است، و زمانی که این تمرکز صورت گیرد فرآیندها و هزینه های جاری کاهش خواهند یافت، چرا که در برخی مواقع عدم شفافیت سهم هر واحد در اجرا موجب زمان بر شدن فرآیندهای اجرایی می شود.

در این مراسم دکتر اصغرطاهر پور معاونت برنامه ریزی و توسعه سازمانی نیز ضمن برشمردن سوابق پیشین خود در بانک صادرات، ابراز امیدواری کرد بتواند گام موثری در راستای توسعه سازمانی در بانک کارآفرین بردارد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=43158

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *