- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

مسیر امن همراه کارت بانک آینده مشخص شد

مسیر امن همراه کارت بانک آینده مشخص شد / جزییات دسترسی به نسخه جدید و خدمات نوین بانکی [۱]

همراه کارت بانک آینده مرجع کامل خدمات پرداختی، مالی و بانکی و ارائه‌کننده بهینه ابزارهای حوزه پرداخت در کشور است. این سامانه، ارائه‌کننده انواع خدمت مبتنی بر تلفن همراه، با تجمیع سرویس‌های مختلف در گروه‌های متنوع، تمامی آن‌چه شما نیاز دارید را در بستر یک اپلیکیشن کاربردی ارائه کرده است تا به پشتوانه رضایت گسترده مخاطبان این سامانه، قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید، به‌روز و برتر را به‌طور مستمر در دسترس کاربران خود قرار دهد.

به گزارش توسعه پویا [۲]، همراه‌کارت با هدف ایجاد تجربه کاربری، متمایز و کاربردی برای انجام فعالیت‌ها و پرداخت‌های بانکی در دسترس همه ایرانیان است و تنها با در دسترس داشتن رمز دوم کارت بانکی خود می‌توانید فعالیت‌های مالی را بدون نیاز به مراجعه به بانک از طریق همراه کارت و با استفاده از تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب، انجام دهید.

همراه‌کارت، به‌شکلی متمایز توأم با امنیت بالا، پرداختی دل‌چسب را به‌ارمغان آورده است و با گستره‌ای از خدمات هر لحظه و هر جا، با فن‌‌آوری روز همراه شماست و یکی از بهترین و کاربردی‌ترین ابزارهای بانکی محسوب می‌شود به‌گونه‌ای که یکی از آن اپلیکیشن‌های ضروری است که حتماً باید بر روی گوشی‌ تلفن همراه خود نصب داشته باشید.

انتقال وجه کارت به‌کارت، استعلام و دریافت موجودی، استعلام و پرداخت قبض، خرید شارژ و بسته اینترنت، تعامل مالی با مخاطبان ذخیره شده در گوشی همراه خود، پرداخت خیریه، پرداخت سریع قبوض با کیف پول، نمایش مبلغ تراکنش به تومان، اشتراک‌گذاری رسید مناسبتی، تشخیص و جای‌گذاری خودکار رمز پویا، کارت به‌کارت از مبداء ۳۲ بانک و مؤسسه اعتباری و سایر خدمات قابل ارائه، از جمله مزایا و ویژگی‌های این سامانه کاربردی است که بدون خلل و در سریع‌ترین زمان ممکن فعالیت‌های مالی شما را به راحتی میسر می‌سازد و به‌عنوان دست‌یار بانکی شما به‌سادگی تجربه متفاوتی را برای شما رقم می‌زند.

با همراه کارت، ضمن دسترسی به خدمات کارتی از مبداء ۳۲ بانک کشور، شما به گستره‌ای از سبد خدمات مختلف مالی به‌روز دسترسی دارید تا نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک خود نداشته باشید.

برای دریافت همراه کارت و اطلاعات بیش‌تر به سایت بانک ba24.ir مراجعه نمایید.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=39012 [۱]

[۳] [۴]