مسیرهای پروازی به مقصد مشهد مقدس افزایش یافت

مسیرهای پروازی به مقصد مشهد مقدس افزایش یافت
به دنبال استقبال البرزی ها از پروازهای فرودگاه پیام:
مسیرهای پروازی به مقصد مشهد مقدس افزایش یافت
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اعلام کرد: به دنبال استقبال مردم استان البرز از پروازهای این فرودگاه، مسیرهای پروازی به مقصد مشهد مقدس و بالعکس از طریق پیام افزایش یافت.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، دکتر نادر ثناگو مطلق افزود: پیش از این هفته ای یک پرواز در روزهای جمعه از مبدا فرودگاه پیام به مقصد مشهد مقدس و بالعکس از این فرودگاه انجام می شد.

وی اضافه کرد: در پی استقبال مردم از این پروازها، مسیر پروازی به مقصد مشهد مقدس به ۲ روز در هفته افزایش یافته است.

ثناگو مطلق ادامه داد: بر همین اساس این پروازها در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته از فرودگاه پیام به مقصد مشهد و بالعکس انجام می شود.

وی در ادامه به انجام پروازها به مقصد اهواز و بالعکس از طریق این فرودگاه اشاره و خاطر نشان کرد: هم اکنون هفته ای ۲ پرواز در روزهای شنبه و چهارشنبه از مبدا پیام به مقصد اهواز و بالعکس انجام که مردم استان از این پروازها استقبال خوبی داشته اند.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در حال برنامه ریزی و رایزنی باایرلاین ها هستیم تا مسیرهای پروازی را به دیگر استان های کشور نیز از فرودگاه پیام برقرار کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *