- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

مرکز مبادلات کالا الکترونیک در پیام راه انداز ی می شود

گام بلند پیام در مسیر تحقق مرکز تجارت الکترونیک/
مرکز مبادلات کالا الکترونیک در پیام راه انداز ی می شود

رئیس و اعضای اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری ، تلفن همراه و لوازم جانبی به همراه جمعی از تجار این حوزه و با هدف بررسی حضور اصناف در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و ایجاد مرکزی تحت عنوان مرکز تجارت الکترونیک از این منطقه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا [۱] و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، در ادامه این بازدید، نشستی با حضور نادر ثناگو مطلق مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برگزار شد.
ثناگو مطلق ضمن اعلام حمایت برای حضور هر چه بیشتر بخش خصوصی در منطقه گفت: اعتقاد ما بر این است که از بخش خصوصی که شفاف و قانونی کار می کند به صورت محکم حمایت کنیم.
وی با اشاره به مزیت های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اظهار داشت: گمرک تخصصی، توسعه زیر ساخت ها با هدف راه اندازی هاب صادرات و واردات، راه اندازی سکوی تجارت الکترونیک، وجود انبار، آزمایشگاه های تخصصی و پنجره واحد بخشی از مزایای این منطقه است.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام خاطرنشان کرد: در زمان حاضر بیش از ۲ هزارمتر مربع فضا برای شروع فعالیت تجارت الکتروینک در منطقه پیش بینی شده، که امیدواریم با توجه به مزایای موجود اکوسیستم خوبی در این حوزه شکل بگیرد.

[۲] [۳]