- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

مراسم اختتامیه «رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور سازمان اقتصادی کوثر» برگزار شد

مدیرعامل بانک دی در روز پایانی «رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور سازمان اقتصادی کوثر» ضمن بازدید از غرفه‌های سازمان اقتصادی کوثر و شرکتهای تابعه بر ضرورت توسعه دامنه تعاملات فیمابین تأکید کرد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط‌عمومی بانک دی؛ در روز پایانی «رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور سازمان اقتصادی کوثر» علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی، به همراه جمعی از مدیران ارشد بانک با حضور در نمایشگاه و بازدید از غرفه‌های سازمان اقتصادی کوثر ضمن آشنایی با دستاوردهای شرکتهای تابعه سازمان اقتصادی کوثر، با مدیران ارشد شرکتها درباره گسترش دامنه خدمات بانکی و توسعه تعاملات فیمابین گفتگو کرد.

دراین بازدیدها زمینه‌های مرتبط با تمرکز منابع شرکتهای تابعه سازمان اقتصادی کوثر در بانک و حمایت بانک از محصولات دانش بنیان این شرکت‌ها بررسی شد.

همچنین درمراسم اختتامیه این رویداد، علیرضا قیطاسی به همراه ناصر فخاری، مدیر عامل و نایب رییس هیأت مدیره سازمان اقتصادی کوثر، و جمعی از مدیران شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر و نمایندگان مجلس با حضور در مراسم رونمایی از سامانه هوشمند سازمان اقتصادی کوثر، ضمن امضاء نمادین پوستر الکترونیک این سامانه از جمعی از شرکتهای برگزیده این نمایشگاه و همچنین شرکتهای دانش بنیان تقدیر کرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=52809 [۱]

[۳] [۴]