مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران معرفی و منصوب شد

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران معرفی و منصوب شد
طی حکمی از سوی وزیر صمت؛
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران معرفی و منصوب شد
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی «رضا انصاری» را به عنوان معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل جدید سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منصوب کرد.

به گزارش توسعه پویا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت، با تصویب مجمع عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و با حکم «سیدمحمد اتابک» وزیر صنعت، معدن و تجارت، «رضا انصاری» به‌عنوان معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران معرفی و منصوب شد.

انصاری دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی معدن دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت تکنولوژی دانشگاه علامه طباطبایی و دانشیار دانشگاه اصفهان است و سابقه چهار ساله عضویت در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی را نیز دارد.

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات، عضو کمیسیون زیربنایی دولت و عضو ناظر شورای‌عالی معادن کشور از دیگر سوابق اجرایی انصاری است.

مشاور و مدیر پروژه در سازمان‌های مهم صنعتی کشور از قبیل ایمیدرو، فولاد مبارکه، صنایع الکترونیک ایران، جهاد دانشگاهی و نیز انتشار بیش از ۵۰ مقاله علمی در کارنامه معاون جدید وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به چشم می‌خورد.

لازم به‌ذکر است، تقویت صنایع کوچک و متوسط و نیز ارتقای فناوری صنایع کشور دو بند مهم سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در بخش صنعت است که انتظار می‌رود این سازمان با اجرای برنامه‌های عملیاتی نوآورانه و روز آمد برای تحقق بیش از پیش این موارد در دولت چهاردهم گام‌های موثری بردارد.

«رضا انصاری» جانشین «فرشاد مقیمی» شد که با حکم وزیر صمت، به‌عنوان معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) معرفی شده است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=90140

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *