- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند

همزمان با چهارمین روز از ایام‌ا… دهه مبارک فجر و در آستانه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران، ضمن حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه ‌پویا [۱] و به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، دکتر حجت‌اله صیدی، مدیرعامل به همراه اعضای هیئت‌مدیره و جمعی از مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در حرم مطهر امام راحل، ضمن قرائت فاتحه، با اهدای تاج گل از مقام والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجلیل و با آرمان‌ها و اهداف بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در حاشیه این مراسم گفت: در شرایط حاضر، تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) بیش از هر زمان دیگری ضروری است. ما آمده‌ایم تا اعلام کنیم راه امام راحل را همچنان ادامه خواهیم داد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. 
حجت‌اله صیدی افزود: یکی از سنگرهای مهم در شرایط حاضر، سنگر اقتصاد است. مهم‌ترین شعار برای رسیدن به این هدف متعالی، استقلال است. بدون کار و تلاش مضاعف و حماسه آفریدن در اقتصاد، این هدف میسر نمی‌شود. این رویکرد امروز در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تبلور یافته و مصمم هستیم بانک صادرات ایران نیز در این راه نقش خود را به خوبی ایفا کند. 
وی با تشکر از مدیران و دست‌اندرکاران مجموعه مرقد مطهر حضرت امام‌خمینی(ره) برای میزبانی از زائران افزود: بانک صادرات ایران در راستای حمایت از تولید، با اجرای طرح «طراوت» نقش مؤثری در حمایت از واحدهای تولیدی داشته و اقدامات قابل توجهی در این زمینه صورت گرفته است. 
صیدی در پایان با اشاره به تلاش مجموعه بانک صادرات ایران برای تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: درون‌زا بودن اقتصاد، افزایش بهره‌وری و مردم‌نهاد کردن اقتصاد، از مهم‌ترین شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی است که برای دستیابی به این اهداف، از طریق تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی کشور تلاش می‌کنیم.

[۲] [۳]