محورهای ششمین جشنواره ملی بورس و رسانه اعلام شد

محورهای ششمین جشنواره ملی بورس و رسانه اعلام شد
محورهای ششمین جشنواره ملی بورس و رسانه اعلام شد
دبیرخانه «ششمین جشنواره بورس و رسانه»، ضمن اعلام آغاز زمان ارسال آثار از ۱۶ خردادماه ۱۴۰۳،  محورها و قالب‌های پیش‌بینی‌شده برای این دوره از جشنواره را تشریح کرد.

به گزارش توسعه پویا از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا) به نقل از دبیرخانه «ششمین جشنواره بورس و رسانه»، رسالت اصلی جشنواره ملی بورس و رسانه، توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری و افزایش سواد مالی در جامعه و همچنین توسعه همکاری بازار سرمایه با رسانه‌ها اعم از مطبوعات، خبرگزاری‌ها و شبکه‌های رادیو و تلویزیونی است؛ از این‌ رو امسال نیز این جشنواره برگزار می‌شود و اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود را از ۱۶ خردادماه تا ۱۵ تیرماه از طریق سایت جدید جشنواره به نشانی festpress.seo.ir ارسال کنند.

بر اساس این‌گزارش، آثاری می‌توانند در «ششمین جشنواره ملی بورس و رسانه» شرکت کنند که از تاریخ یکم مردادماه ۱۴۰۲ تا پانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ از طریق یکی از رسانه‌ها (مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، صداوسیما، شبکه‌های اجتماعی و …) منتشر شده باشند، ضمن اینکه آثار ارسالی حتماً باید در قالب محورهای تعیین شده باشند.

محورهای جشنواراه

روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص محورهای اصلی جشنواره امسال اعلام‌ کرده است: باتوجه‌ به اینکه برنامه راهبردی سازمان بورس بورس و اوراق بهادار در سال جاری بر حمایت ازحقوق سرمایه‌گذاران و حفظ و توسعه پایدار بازار سرمایه شفاف، منصفانه و کارآمد متمرکز شده است، محورهای تخصصی جشنواره امسال با سرفصل‌های حمایت از حقوق سرمایه‌گذاران، ارتقای شفافیت و کارایی دربازار سرمایه، ارتقای آگاهی و دانش سرمایه‌گذاری، توسعه تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی، ارتقای نظام نظارتی، تقویت سازوکارهای تنظیم‌گری و چارچوب حقوقی، حمایت از توسعه و نوآوری در بازار سرمایه، هوشمندسازی و تقویت زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و توسعه سرمایه‌های سازمانی تعیین شده است.

بر این اساس، در این دوره از جشنواره، خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و دیجیتال شامل خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری- تحلیلی، روزنامه‌ها، نشریات ادواری و بخش مکتوب شبکه‌های اجتماعی می‌توانند مطالب خود را در قالب خبر، گزارش، گفت‌وگو، تیتر، یادداشت، مقاله و سرمقاله و یا کاریکاتور ارسال کرده و اصحاب رسانه در رسانه‌های دیداری و شنیداری اعم از رادیو، تلویزیون، شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های تلویزیونی اینترنتی نیز می‌توانند آثار خود را در قالب گزارش، مستند و گفتگو ارسال کنند.

جایزه جشنواره

روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار درباره موضوع جایزه ویژه امسال نیز توضیح داده است: در این دوره نیز جایزه ویژه جشنواره به آثار رسانه‌ای با موضوع شعار سال ۱۴۰۳ (حمایت از تولید با مشارکت مردم) اختصاص خواهدیافت؛ اما امسال علاوه بر شعار سال، به تولیدات رسانه‌ای با موضوع «حاکمیت شرکتی» نیز جایزه ویژه تعلق خواهد گرفت.

گفتنی است؛ در جشنواره امسال بخش ویژه‌ای در نظر گرفته شده که در قالب آن روابط‌عمومی ناشران و نهادهای مالی بازار سرمایه می‌توانند آثار خود را ارسال و در این بخش از جشنواره شرکت کنند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=81383

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *