مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه میهن آنلاین برگزار می‌شود

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه میهن آنلاین برگزار می‌شود
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه میهن آنلاین برگزار می‌شود

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه میهن روز دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۵ در سالن اجتماعات این شرکت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا و به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ دستور جلسه این مجمع، استماع گزارش هیأت مدیره و گزارش حسابرس و بازرس قانونی از عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸، بررسی و تصمیم گیری در مورد صورت‌های مالی سال منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸،انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ و تعیین حق الزحمه آنها، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های شرکت، پاداش اعضای هیأت مدیره و حق حضور اعضای غیر موظف هیأت مدیره در جلسات، تعیین حق حضور اعضای کمیته های موضوع آیین نامه شماره ۹۳ شورای عالی بیمه(حاکمیت شرکتی) و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه است.
بر اساس این گزارش، سهامدارانی که مایل به حضور فیزیکی در جلسه مجمع هستند، لازم است روز یکشنبه ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با ارائه کارت ملی و اسناد نمایندگی معتبر و با حفظ پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برای اخذ کارت ورود به جلسه در محل شرکت حضور بهم رسانند. سایر سهامداران حقیقی می توانند این مراسم را از طریق لینکی که متعاقباً در پرتال شرکت اعلام می شود، مشاهده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *