- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

مجمع عمومی سالیانه بیمه میهن با حضور ۶۷ درصد سهامداران برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه بیمه میهن با حضور ۶۷ درصد سهامداران برگزار شد
مجمع عمومی سالیانه بیمه میهن با حضور ۶۷ درصد سهامداران برگزار شد [۱]
مجمع عمومی عادی سهامداران شرکت بیمه میهن برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور ۶۷ درصد سهامداران امروز صبح ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل شرکت بیمه میهن، [۳] در ابتدای این مجمع، هیات رئیسه مجمع مشخص شد و بر این اساس، آقایان عامری به عنوان رئیس مجمع، گلشن و علیپور به عنوان ناظران مجمع و سویزی به عنوان دبیر مجمع انتخاب شدند.

همچنین سرکار خانم کرجی به نمایندگی از سازمان بورس و اوراق بهادار و آقای اعظمی به نمایندگی از بیمه مرکزی در مجمع حضور داشتند.

انقلاب الکترونیکی در شرکت بیمه میهن/ رونمایی از اپلیکیشن شهر مجازی بیمه میهن پس از مجمع عمومی عادی

دکتر هادی شیخ الاسلامی، مدیر عامل و نایب رئیس محترم هیات مدیره شرکت در این مجمع خلاصه‌ای از وضعیت شرکت در پایان سال مالی ۱۴۰۱ ارائه کردند.

وی با بیان اینکه عملکرد شرکت بیمه میهن از سال ۱۳۹۵ با زیان انباشته مواجه بوده که  سال ۱۴۰۱ از زیان خارج و سودساز شد، تاکید کرد: در آینده نزدیک شاهد انقلاب الکترونیک در شرکت بیمه میهن خواهیم بود.

تحول در بیمه میهن با حضور مدیرعامل و هیات مدیره جدید

کریمی، دبیر سندیکای بیمه در سخنانی با تقدیر از تلاش‌های دکتر شیخ الاسلامی طی مدت حضور، با بیان اینکه این نوید را به سهامداران می‌دهم که اتفاق فوق‌العاده‌ای در شرکت بیمه میهن افتاده و پس از چندین سال از زیان انباشته خارج شده است.

در ادامه نادریان، نماینده حسابرس قانونی به بیان بندهای حسابرس قانونی پرداخت و توضیحاتی درباره حسابرسی قانونی در خصوص صورت‌های مالی شرکت ارائه داد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=61266 [۱]

[۴] [۵]