مجمع “شرکت سرمایه‌گذاری بانک کارآفرین” برگزار شد/ تقسیم سود ۷۰ریالی به سهامداران

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری بانک کارآفرین در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت با ارائه گزارش عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ اسفندماه ۱۳۹۹ ازتقسیم سود ۷۰ ریالی برای هر سهم خبر داد.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین،  مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری بانک کارآفرین با حضور اعضای هیات مدیره ، حسابرس مستقل و بازرس قانونی نمایندگان سهامداران عمده و سازمان بورس برگزار شد و با انتخاب مهدی معدنچی، به عنوان رییس، حیدری به عنوان ناظر اول مجمع، مجید شمسی به عنوان ناظر دوم مجمع و جعفر حقیقی (مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری بانک کارآفرین ) به عنوان منشی مجمع، جلسه رسمیت یافت. پس از قرائت دستور جلسه مجمع و ارائه گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، جعفر نائیج حقیقی با ارائه گزارشی مبسوط وضعیت عملکرد یک ساله شرکت سرمایه گذاری بانک کارآفرین را تشریح و از برنامه های آتی این شرکت گفت.

وی  در گزارش خود با اشاره به سرمایه گذاری های انجام شده در یک سال گذشته  ورود صنایع  جدید به  این بخس خبر داد که باعث افزایش سرمایه گذاری های انجام شده از یک هزار میلیارد ریال به ۳ هزار میلیارد ریال شده است.

حقیقی همچنین درباره رشد حاصل شده در بخش پرتفوی سرمایه گذاری های بورسی و فرابورسی شرکت  تا پایان اسفند ماه سال ۱۳۹۹ گفت:  این میزان در پایان سال ۱۳۹۸ ، مبلغ ۳۵۹ میلیارد ریال بوده که در پایان سال ۹۹ به ٢/٢١۶ میلیارد ریال رسید. این اعداد در بخش پرتفوی سرمایه گذاری های غیر بورسی شرکت نیز از ۷۳۵ میلیارد ریال رسیده است.

وی همچنین  در گزارش خود به عملگرد مالی و عملیاتی شرکت اشاره کرد و افزود:  میزان سود خالص شرکت در مقایسه با سال پیش رشد ١/۶۴٩ درصدی را شاهد بوده استحقیقی البته در نهایت از تحقق ۴۶ درصدی بودجه شرکت در سال ۹۹ خبر داد و  با اشاره  به عملکرد معاونت های مختلف این شرکت در سال ۹۹ ؛ تکمیل ۲۷ پروژه در دست اجرای این شرکت را از برنامه های آتی خواند که تا پایان سال ۱۴۰۰ اجرا خواهند شد.

در ادامه و بعد از استماع گزارش حسابرس مستقل صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ٣٠ اسفند ۹۹ به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

تصمیم‌گیری در خصوص تقسیم سود نقدی سال مالی ۱۳۹۹، دستور بعدی جلسه مجمع بود که مقرر شد سود نقدی ۷۰ ریالی به ازای هر سهم میان سهام‌داران شرکت، تقسیم شود.

در این مجمع موسسه حسابرسی  تدوین و همکاران  به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و بازرس قانونی اصلی،و موسسه حسابرسان رهیافت و همکاران به عنوان بازرس علی البدل شرکت برای سال مالی ۱۴۰۰ و همچنین روزنامه «دنیای اقتصاد» نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت به مدت یک‌سال انتخاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *