- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

مجمع شرکت خدمات هوایی پیام برگزار شد

مجمع عمومی بررسی عملکرد هیات مدیره و تصویب صورتهای مالی سال ۱۴۰۱ شرکت خدمات هوایی پیام با حضور اعضاء در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، این مجمع روز یکشنبه بیست و ششم شهریورماه و با حضور اعضای مجمع، مهندس اکبر قنبرپور مشاور وزیر، رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت، اعضای هیات مدیره، معاونین مدیر عامل، به ریاست مهندس علی اصغر انصاری، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد.

در ابتدای این مجمع گزارشی از عملکرد هیات مدیره شرکت از سوی مهندس اکبر قنبرپور مدیرعامل و رییس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ارائه شد.

در ادامه این مجمع گزارش کاملی از درآمد، هزینه، دارایی شرکت و منابع و مصارف ۱۴۰۱ ارائه گردیده و بر اساس بودجه مصوب، تکالیف قانونی مقرر در اسناد بالا دستی و تکالیف مندرج در صورت‌جلسات مجمع همراه با راهکارهای پیشنهادی ارائه گردید.

بررسی گزارش حسابرس مستقل و بازرسی قانونی منتهی به سال مالی ۱۴۰۱ در ارتباط با شرکت خدمات هوایی پیام از دیگر موضوعاتی بود که در مجمع عمومی بررسی عملکرد هیات مدیره و تصویب صورتهای مالی سال ۱۴۰۱ این شرکت مطرح شد.

همچنین در ادامه این نشست، گزارش هایی با هدف معرفی نقش موثر شرکت خدمات هوایی پیام در اقتصاد دیجیتال کشور، ارائه برنامه سال ۱۴۰۳ در خصوص ایجاد مرکز داده کشور، تولید گوشی موبایل هوشمند و بومی سازی تجهیزات شبکه و مخابرات و ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت، راه اندازی شهر سیلیکون، ایجاد صندوق پژوهش و فناوری ارایه شد.

ایجاد مرکز نوآوری، ایجاد زیست بوم نوآوری تولیدات ICT ایجاد پارک فضایی هوایی، ایجاد پارک ملی تجارت الکترونیک و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در راستای تامین زیرساخت‌های منطقه ویژه از جمله مجمع اداری ، پارک دیتا سنتر ، مزرعه انرژی خورشیدی، تامین زیرساخت‌های فرودگاهی از جمله احداث آشیانه سبک و ایجاد مرکز MRO (مرکز تعمیرات و نگهداری هواپیما) و راه اندازی Aoc در شرکت خدمات هوایی پیام از دیگر موضوعاتی بود که در مجمع عمومی بررسی و تصویب صورتهای مالی سال ۱۴۰۱ این شرکت بیان شد.

لازم به ذکر است در پایان این نشست مهندس انصاری رییس جلسه مجمع عمومی صاحبان سهام با بیان عملکرد مطلوب شرکت خدمات هوایی پیام در توسعه و تامین زیر ساخت های مورد نیاز در راستای تحقق اهداف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین تحقق اهداف بودجه ای از اقدامات و تلاش های مدیر عامل شرکت، مدیران و کارکنان این منطقه تشکر و قدردانی کرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=65932 [۱]

[۳] [۴]