مجریان و تسهیل‌گران بنیاد علوی سفیران پیشرفت و آبادانی هستند

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی: مجریان و تسهیل‌گران بنیاد علوی سفیران پیشرفت و آبادانی هستند
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی:
مجریان و تسهیل‌گران بنیاد علوی سفیران پیشرفت و آبادانی هستند
حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه این بنیاد وابسته و متصل به معنای بالاترین سطح به لایه های اصلی نظام است، گفت: مجریان و تسهیلگران جهادی بنیاد علوی باید ترجمان عینی و واقعی مطالبات رهبری در صحنه و عمل باشند.

به گزارش توسعه پویا از مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان در اولین رویداد آموزشی مجریان و تسهیلگران جهادی افزود: ما باید به سمت توسعه مدل ها و الگوهایی باشیم که ترجمان و خواسته های رهبری در رفع محرومیت است.

وی در این مراسم که با حضور سرپرست بنیاد علوی، معاونین مدیران بنیاد مستضعفان، مدیران بنیاد علوی و مجریان و تسهیلگران از سراسر کشور در مجموعه فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار شد، افزود: با دقت و جدیت در پیشبرد اهداف باید حرکت کنیم به همین دلیل باید خیلی به خود سخت بگیریم و جدی تر به خودمان نگاه کنیم که نگاه به بنیاد مستضعفان نشات گرفته از اعتماد عمومی به مجموعه های تحت نظارت رهبری است.

دهقان در ادامه ویژگی هایی همچون هدف گذاری درست و تحلیل جهت رسیدن به آن و هوشمندی به معنای درک درست از موقعیت و مقتضیات در هر موقعیت را از جمله خصوصیات مجریان و تسهیلگران در مناطق برشمرد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه باید بر روی توانمند سازی محرومین و پیشرفت و آبادانی متمرکز باشیم، افزود: ما بایستی کاری کنیم که مناطق محروم در کشور هویت پیدا کنند، تا بی هویتی آن ها را در فضای محروم نگه ندارد و باید تلاش کنیم که مهاجرت ها معکوس شود.

وی با بیان اینکه باید یک پایگاه اطلاعاتی قوی چه در مرکز و چه در سطح استان ها، از داشته ها، امکانات، منابع انسانی، فیزیکی و قابلیت ها تهیه شود، افزود: باید هم در ستاد و هم در سطوح کل کشور قادر باشیم متناسب با هر بوم، مدل های کارآمد پیشرفت را ارتقاء بدهیم به گونه ای که مطمئن باشیم پایه ای را می گذاریم که ادامه پیدا می کند .

دهقان همچنین این نکته را نیز افزود، هر چند که بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی منابع خوب و اعتبار معنایی بالا در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی دارد، اما  نباید دیگران آن را منبع لایتناهی بدانند و تصور کنند که می توانند در جهت اهداف شخصی خود استفاده کنند .

وی تصریح داشت: پول و منابع ما و امکاناتی که در بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در اختیار داریم باید برای ما و مجموعه های تحت نظر ما مسئولیت آور تلقی شود.

دهقان عنوان داشت: باید به نحوی عمل نماییم که یک جریان هویت ساز باشیم، حضورمان باید حاوی پیام اثرگذار باشد آن طور که بگویند مجموعه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، سفیران پیشرفت و آبادانی هستند، سفیران توان بخشی، سفیران پیشرفت و بهبود سلامت هستند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=80004

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *