- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

مبتلایان به کرونا می‌توانند هزینه‌های پزشکی خود را از بیمه دریافت کنند

رئیس کل بیمه مرکزی ؛
مبتلایان به کرونا می‌توانند هزینه‌های پزشکی خود را از بیمه دریافت کنند

افرادی که بیمه درمان تکمیلی دارند در صورت ابتلا به کرونا، می توانند هزینه‌های پزشکی خود را دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا [۱]؛ غلامرضا سلیمانی در نشست خبری آنلاین صبح امروز که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار داشت: بیمه مرکزی در اسفند ماه مبلغ ۴۶۰ میلیارد تومان به وزارت بهداشت برای تسریع درمان بیماران کرونایی پرداخت کرده است.

دکتر سلیمانی در ادامه گفت: برای کاهش مشکلات ناشی از بحران کرونا، شرکت‌های بیمه، برای پوشش ویژه این بیماری در قالب طرح های بیمه عمر اعلام آمادگی کرده‌ و ما نیز از آن استقبال کردیم تا باری از دوش هموطنان خود برداریم.

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به گسترش خدمات الکترونیکی در حوزه بیمه، افزود: هدف ما گسترش خدمات الکترونیکی در حوزه بیمه است و این کار باید از طریق نمایندگان انجام شود و بر همین اساس اعلام کردیم آموزش‌های لازم به نمایندگان بیمه داده شود تا با استفاده از فناوری‌های نوین بتوانیم در کوتاهترین زمان ممکن به مردم این خدمات را ارائه کنیم.

رییس کل بیمه مرکزی تصریح کرد: صنعت بیمه در بخش اتکایی رشد خوبی داشته است و امید است بتوانیم توزیع ریسک را به شرکتهای خارجی، دوباره شروع کنیم.

دکتر سلیمانی با توجه به جایگاه پژوهش در صنعت بیمه گفت: خوشبختانه پژوهشکده بیمه فعالیت خود را افزایش داده و تعامل خوبی با شرکت های بیمه دارد که می تواند کمک بزرگی به پژوهش در صنعت بیمه انجام دهد.

[۲] [۳]