- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

مالیات اکنون بزرگ‌ترین مشکل صنعت بیمه است

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران:
مالیات اکنون بزرگ‌ترین مشکل صنعت بیمه است
دبیرکل سندیکای بیمه‌گران:
مالیات اکنون بزرگ‌ترین مشکل صنعت بیمه است
[۱]
دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران با بیان اینکه مشکل مالیاتی اکنون بزرگ‌ترین مشکل صنعت بیمه است،از دیده نشدن معافیت‌های مالیاتی صنعت بیمه در لایحه مالیاتی خبر داد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، محسن پورکیانی صبح امروز در سی‌امین همایش بیمه و توسعه گفت: ارکان بالاسری و پایین‌دستی صنعت بیمه هر کدام باید در جایگاه خود باشند و به وظایف خود عمل کنند تا بتوانیم به هدف خوبی برسیم. ارکان بالادستی شامل دولت، مجلس و قوه قضاییه و ارکان پایین‌دستی شامل بیمه مرکزی، شرکت‌ها و سندیکای بیمه می‌شود.

وی ادامه داد: هر کدام از این ارکان باید وظایف خود را به درستی انجام دهند، بیمه مرکزی باید نظارتش را به‌خوبی انجام دهد، شرکت‌های بیمه هم بنگاه‌داری را به‌خوبی انجام دهند و سندیکا هم باید مشکلات بین ارکان را مدیریت کند.

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران ادامه داد: در همین راستا شب گذشته جلسه‌ای با کمیسیون اقتصادی مجلس داشتیم و مشکل مالیاتی بیمه را مطرح کردیم که اکنون بزرگ‌ترین مشکل این صنعت است. اکنون لایحه مالیاتی در شرف تغییر است و به مجلس رفته اما معافیت‌های صنعت بیمه که قبلا وجود داشته، در این نسخه مالیاتی دیده نشده است و در جلساتی که با سازمان امور مالیاتی داشتیم به‌دنبال بررسی این مشکل هستیم.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=71045 [۱]

[۳] [۴]