- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

لزوم پاسخگویی به ابهامات مخاطبان فضای مجازی

لزوم پاسخگویی به ابهامات مخاطبان فضای مجازی
لیائی در شورای اداری پست تهران اعلام کرد؛
لزوم پاسخگویی به ابهامات مخاطبان فضای مجازی
[۱]
محمود لیائی بر لزوم پاسخگویی مدیران شبکه پستی به ابهامات مخاطبان فضای مجازی و حضور در شبکه اجتماعی ویراستی تاکید کرد.

به گزارش توسعه پویا [۲]، محمود لیایی ضمن بازدید از منطقه پستی شمال غرب در ساعت ۵:۴۵ صبح روز یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲به منظور بررسی فرایندهای پستی با توجه به جابجایی ساعت کاری در نشست شورای اداری مدیران پست استان تهران شرکت کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست در این نشست با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد ترافیک و درآمد شبکه پستی را پست استان تهران تامین می کند، گفت: «سایر استان ها با الگو قراردادن عملکرد پست استان تهران از تجربیات آن در مسیر افزایش ترافیک و درآمد استفاده نمایند.»

مدیرعامل شرکت ملی پست بهره وری بیشتر از قراردادهای کلان شبکه را ضروری خواند و افزود: «هم افزایی مدیران پست استان تهران و مدیران حوزه ستادی باید بیش از پیش در این زمینه افزایش یابد.»

وی به حضور پررنگ مدیران در فضای مجازی به ویژه شبکه اجتماعی ویراستی تاکید کرد و گفت: «مدیران شبکه پستی با حضور در این فضا، ضمن انعکاس رویدادها و عملکرد شبکه پستی پاسخگوی شبهات و سوالات هموطنان باشند.»

در ادامه شریف زاده؛ عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به تغییر شیوه مدیریت در پست استان تهران و بهبود عملکرد این مجموعه، خواستار تنفیذ اختیارات بیشتر به مدیریت پست این استان شد.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به اقدامات صورت گرفته پست تهران در خصوص ساماندهی دفاتر پیشخوان، به افزایش نواحی توزیع مرسولات در سطح مناطق پستی تهران برای ارتقای فرایند توزیع تاکید نمود.

محمد احمدی معاون فنی مدیرعامل نیز به جایگاه پست استان تهران و سهم حداکثری آن در حوزه درآمدی اشاره کرد و بر هوشمندسازی داده ها تاکید کرد.

در پایان عبدالرضاجنتی عطائی؛ مدیرکل پست استان تهران ضمن ارائه گزارش عملکرد پست استان به چالش ها و مشکلات موجود اشاره کرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=58731 [۱]

[۳] [۴]