- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

لزوم بکارگیری افراد متخصص توسط مدیران در روابط عمومی سازمان‌

لزوم بکارگیری افراد متخصص توسط مدیران در روابط عمومی سازمان‌
لزوم بکارگیری افراد متخصص توسط مدیران در روابط عمومی سازمان [۱]

رئیس شورای هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت: از مدیران سازمان‌ها می‌خواهیم از روابط عمومی‌های درست؛ متخصص و حرفه‌ای در سازمان‌ها استفاده کنند زیرا به نفع خود مدیران است و آن‌ها را بدون خسارت و یا با کمترین خسارت به اهداف خود می‌رسانند.

به گزارش خبرنگار توسعه پویا [۲]، غلامرضا کاظمی‌ دینان در جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی در اصفهان، خطاب به مسئولان، مدیران و رؤسا گفت: ما روابط عمومی‌ها سیاسی نیستیم، اگر هم تفکر سیاسی داریم در محیط کارمان آن را به کار نمی‌گیریم به این دلیل که ما با تمام مردم در ارتباط هستیم و مخاطبان روابط عمومی‌ها تفکیک شده نیستند. روابط عمومی در محیط کار تنها کار حرفه‌ای خود را انجام می‌دهد. امیدواریم زمانی که مردم با یک روابط عمومی ارتباط برقرار می‌کند، روابط عمومی‌ها گوش شنوا داشته باشند و مشکلی از مشکلات دیگران حل کنند.

او افزود: اگر یک مسئول روابط عمومی کار خود را به درستی انجام می‌دهد نباید عوض شود، آن هم تنها به این دلیل که با رئیس قبلی کار کرده است. اگر هم نظر مسئولان بر تغییر مدیران روابط عمومی است فردی شایسته و تحصیل کرده در حوزه ارتباطات را جایگزین فرد قبلی کنند.

به گفته وی، شاید برخی از افراد تحصیل کرده رشته ارتباطات نباشند اما ذات آن‌ها برون‌گرا بوده و عاشق مردم هستند اگر فردی با چنین شخصیتی وجود داشته باشد می‌تواند روابط عمومی سازمانی را برعهده بگیرد.

کاظمی دینان خاطر نشان کرد: از مدیران سازمان‌ها می‌خواهیم از روابط عمومی‌های درست؛ متخصص و حرفه‌ای در سازمان‌ها استفاده کنند زیرا به نفع خود مدیران است و آن‌ها را بدون خسارت و یا با کمترین خسارت به اهداف خود می‌رسانند.

وی با بیان اینکه ما روابط عمومی‌ها از آدمیت عبور کردیم و به انسانیت رسیدیم، افزود: نگه داشتن حد، حق و حقوق، حریم، حرمت، حسن خلق داشتن، حسن نیت داشتن، حمایت، هفت شاخصه‌ای است که باید در روابط عمومی‌ها وجود داشته باشد. اگر این شاخصه‌ها در یک روابط عمومی وجود داشته باشد آن زمان روابط عمومی و سازمان حال خوب پیدا می‌کند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=43079 [۱]

[۳] [۴]