- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

کار و کارگر نماد نوآوری، سازندگی و تعالی کشور است

مدیرعامل شرکت ملی پست:
کار و کارگر نماد نوآوری، سازندگی و تعالی کشور است
مدیرعامل شرکت ملی پست:
کار و کارگر نماد نوآوری، سازندگی و تعالی کشور است [۱]
 کار و کارگر تنها به عنوان نماد یک قشر زحمتکش و پرتلاش نیست، کار و کارگر نماد نوآوری، سازندگی، توسعه و تعالی کشور عزیز ما ایران است.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا [۲] به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی فر به مناسبت فرارسیدن روز کار و کارگر [۳]و به پاس بزرگداشت این روز پیامی صادر کرد که متن پیام وی در ادامه آمده است.

کار و کارگر نماد نوآوری، سازندگی، توسعه و تعالی کشور عزیز ما ایران است. چرخش دست و بازوی کارگران باعث چرخش چرخه‌های زندگی جامعه و امتداد رگه‌های حیات در مجاری هستی است.

چشمه سارِ زلال زندگی با کار جلا و روشنی می یابد و کارگران، پیشگامان این حیاتِ بدیع و نشاط آفرینند.

کارگران، ستون اقتصاد و سیاست جامعه و پشتوانه بزرگ اسلام هستند و پاسداشت مقام والای آنان و گوهر وجودی شان که کار است امری واجب است.

اینجانب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن روزی که در تقویم و به پاس گرامیداشت جایگاه مقدس و والای این قشر از کارکنان جامعه روز کار و کارگر نام گرفته است، از تلاشهای ارزشمند و خدمات مسئولانه کارگران عزیز تقدیر و تشکر می نمایم.

در پناه مولای متقیان علی(ع)،مرد جهاد و شجاعت و مرد کار که به عنوان الگویی، نه تنها برای مسلمانان که برای همه آزادمردان جهان، همواره کار، تلاش و کوشش را به عنوان راه و فخر زندگی خود می‌دانست شاد و پیروز و موفق باشید.

کار با عشقتان را ارج می‌نهم ؛

دستانتان که آیینه تلاش روزگارند پربرکت و بازوانتان پرتوان

[۴] [۵]