- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

فرودگاه پیام با ارائه خدمات “کارگو” می‌تواند گذرگاه صادراتی کشور شود

فرودگاه پیام با ارائه خدمات "کارگو" می‌تواند گذرگاه صادراتی کشور شود
فرودگاه پیام با ارائه خدمات “کارگو” می‌تواند گذرگاه صادراتی کشور شود [۱]

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: با توجه به امکانات، تجهیزات و توانمندیهای فرودگاه پیام، این فرودگاه ظرفیت تبدیل شدن به مرکز اختصاصی (هاب) صادرات هوایی کشور را دارد.

به گزارش توسعه پویا [۲]از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، محمد محمدی در حاشیه بازدید از غرفه فرودگاه بین‌المللی پیام در یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی هوایی کیش گفت: همجواری فرودگاه بین‌المللی پیام با تهران و نزدیکی آن به مراکز تولیدی، صنعتی و کشاورزی  این فرودگاه را در ردیف امن ترین و مناسب ترین فرودگاههای کشور برای ترانزیت کالاها از طریق حمل و نقل هوایی قرار داده است.

وی افزود: فرودگاه بین‌المللی پیام  که با هدف خدمات رسانی در بخش حمل و نقل بار هوایی (کارگو) تاسیس شده می‌تواند با تقویت بخش‌های مختلف خود به عنوان مرکزی منحصر بفرد در این بخش در کشور نقش آفرینی کند.

 رئیس سازمان هواپیمایی کشور تصریح کرد: البته با توجه به توانمندیهای فرودگاه بین المللی پیام، این فرودگاه زمینه جذب ایرلاین های مسافری را نیز دارد.

محمدی خاطرنشان کرد: شمار بالای جمعیت استان البرز و نزدیکی به پایتخت از جمله مزایای این فرودگاه در بخش مسافری محسوب  شده که می تواند جایگزین مناسبی برای ترافیک فرودگاههای مهرآباد و امام خمینی (ره) باشد.

نمایشگاه بین المللی کیش با حضور بیش از ۹۰ شرکت خدمات هوایی داخلی و خارجی از ۲۲ لغایت ۲۵ آذرماه در جزیره کیش برگزار شده است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=48740 [۱]

[۳] [۴]