فرودگاه پیام آماده استقبال از پرواز عشق

فرودگاه پیام آماده استقبال از پرواز عشق

فرودگاه بین المللی پیام در ادامه توسعه مسیرهای پروازی خود، ساعت ۱۴:۳۰ روز سه شنبه دهم تیرماه آماده استقبال از زائران حرم رضوی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، پرواز از مبدا مشهد مقدس به مقصد کرج که با استقبال خوبی نیز مواجه شده، امروز( سه شنبه) در فرودگاه بین المللی پیام به زمین خواهد نشست.

این پرواز ساعت ۱۵ همان روز فرودگاه بین المللی پیام را به مقصد مشهد مقدس ترک خواهد کرد.
لازم به ذکر است که همزمان با شروع پروازهای مسافری از فرودگاه بین المللی پیام، اقدام های پیشگیرانه با هدف مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این فرودگاه انجام شده است.
به همین منظور این فرودگاه با به کارگیری تمام ظرفیت ها و رعایت نکات بهداشتی و با همکاری مرکز بهداشت غرب کرج و دانشگاه علوم پزشکی استان، اقدام به پیشگیری، ضدعفونی و غربالگری کرده است.
طبق اعلام برنامه پروازی، در روزهای شنبه و چهارشنبه پرواز به مقصد اهواز به مبداء کرج و بالعکس انجام ،که ساعت ورود به فرودگاه پیام ۸ صبح و ساعت خروج به مقصد اهواز ۸ و ۳۵ دقیقه است.
مشهد مقدس دیگر مقصد پروازی از فرودگاه بین المللی پیام است که در روزهای جمعه و سه شنبه هر هفته انجام می شود که ساعت ورود به فرودگاه کرج ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه و ساعت خروج به مقصد مشهد مقدس ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه است.
همچنین سه شنبه و جمعه هر هفته پروازهای مسافری کرج به جزیره کیش و بلعکس از فرودگاه پیام انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *