- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

فراز خدمتی جدید به مشتریان بانک ایران زمین

فراز خدمتی جدید به مشتریان بانک ایران زمین/ “مهاجرت از خدمات مبتنی بر تراکنش به خدمات مبتنی بر تجربه مشتری”
مدیرعامل شرکت فراز در نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت:
فراز خدمتی جدید به مشتریان بانک ایران زمین/
“مهاجرت از خدمات مبتنی بر تراکنش به خدمات مبتنی بر تجربه مشتری”
[۱]
مدیرعامل شرکت فراز در گفت‌وگو با توسعه پویا [۲] گفت: بانک ایران زمین، با هدف توسعه خدمات نوآورانه، شخصی سازی و برآوردن نیازهای خاص هر مشتری در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه، سرویس های بانکی خود را از طریق زیرساخت‌های بانکداری دیجیتال، در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. “فراز” خدمتی جدید از شرکت توسعه فناوری که به همین منظور راه‌اندازی شده است.

وحید محمودیان، مدیرعامل شرکت فراز در گفت‌وگو با خبرنگار توسعه پویا [۳] که در حاشیه همایش بانکداری الکترونیک و نظام پرداخت انجام شد، گفت: در دل مرکز نوآوری، زیرساخت بانکداری باز (بانکداری دیجیتال) تولید شد. “فراز” مخفف فناوری روز ایران زمین است. شرکت فراز هم‌نام با اکوسیستم بانک دیجیتال ایران زمین است. بانک ایران زمین با هدف توسعه خدمات نوآورانه، شخصی سازی و برآوردن نیازهای خاص هر مشتری (شرکت‌ها و همکاران تجاری و…‌) در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه، سرویس‌های بانکی خود را از طریق زیرساخت‌های بانکداری دیجیتال را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. “فراز” خدمتی جدید از شرکت توسعه فناوری ایران زمین است که به همین منظور طراحی و راه‌اندازی شده‌است‌.

محمودیان افزود: پیشرفت فناوری و تغییر نیازهای مشتریان منجر به ارائه خدمات بانکی در بستر بانکداری باز (Open Banking) شده و به همین منظور بانک ایران زمین با ارائه سرویس‌های بانکی مبتنی بر API به پلتفرم‌های بانکداری باز، فین‌تک‌ها و مشتریان حقوقی، جهت اشتراک‌گذاری سرویس‌های مالی برای سهولت استفاده از خدمات بانکی اقدام کرده است.

فرازپلاس“، زیرساخت جدید فراز است که امروز در نخستین روز از نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، از آن رونمایی شد. فراز پلاس براساس شخصی‌سازی اطلاعات طراحی شده‌است. ارائه این خدمت، امکان شخصی‌سازی محصولات و خدمات بانکی، ایجاد سبد محصولات متنوع و افزایش سرویس های نوآورانه، امکان مدیریت تمام امور مالی در یک نرم افزار و … را برای مشتریان فراهم کرده است. سرویس‌های جدید قابلیت افزایش مدام خدمات را دارا هستند. مشتریان بانک با استفاده از “فراز” دیگر نیازی به حضور و یا مراجعه به شعبه ندارند زیرا تمام فعالیت‌های این نرم افزار به صورت آنلاین است. فراز همانند همراه بانک است با این تفاوت که قابلیت افتتاح حساب آنلاین بانک ایران زمین را دارد. احراز هویت آنلاین انجام می شود. ارائه این نوع خدمات موجب شده است که بعضی از بانک‌ها متقاضی استفاده این پلتفرم باشند. در حال حاضر با توجه به بحث رقابت، این خدمات در اختیار بانک‌ها قرار نخواهد گرفت بلکه فقط در اختیار مشتریان بانک قرار می‌گیرد. این پلتفرم می‌تواند به مشتریان سایر بانک‌ها نیز خدمات ارائه دهد. ارائه خدمات نرم‌افزاری زیرساختی، پشتیبانی و توسعه سامانه‌های نرم افزاری، در راستای تامین نیازهای هلدینگ و بانک در مسیر بانکداری دیجیتالی و به صورت متمرکز، از ماموریت‌های این شرکت است. شرکت فراز در کنار دیگر شرکت‌های هلدینگ جهان ارقام پارس (بازوی فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ایران زمین)، فعالیت می کند.

شرکت فراز، هلدینگ ICT بانک ایران زمین است. این شرکت قصد دارد با عملیاتی سازی و استقرار بانکداری دیجیتال در جهت افزایش سهم بازار و کاهش هزینه با تمرکز بر برقراری ارتباط بهبود یافته با مشتریان، هوشمندسازی، تصمیم‌گیری سریعتر و آگاهانه با استفاده از کلان داده، نوآوری در محصولات، خدمات و بهینه‌سازی مدل‌ها و فرآیندهای کسب‌وکار فعالیت کند.

پلتفرم بانکداری دیجیتال “فراز” با شعار “مهاجرت از خدمات مبتنی بر تراکنش به خدمات مبتنی بر تجربه مشتری” سعی دارد زمینه را برای دریافت خدمات با کیفیت برای مشتریان فراهم آورد. در مجموعه فناوری و شرکت فراز سعی شده زیرساختی برای شرکت فراز فراهم شود که محصولات و نرم افزارهای جدیدی را عرضه کند، که با تلاش همکاران این اتفاق رقم خورده است.

فرازو نصب کن، جایزه رو کسب کن !!!

با ما همراه باشید با مسابقه “نصب همراه بانک فراز ایران زمین”

برای شرکت در این مسابقه فقط کافیه همراه بانک فراز ایران زمین رو نصب کنید و یکی از ۱۰ برنده ۵۰۰ هزار تومانی مسابقه باشید.

تاریخ شرکت در مسابقه از همین امروز تا ۱۵ اسفند ماه

تاریخ قرعه کشی و اعلام برندگان ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

⛔راستی فقط کسانی که همراه بانک فراز رو نصب نکردند می تونن توی مسابقه شرکت کنند.

برای نصب همراه بانک فراز، “بدون فیلترشکن” به صفحه زیر مراجعه کنید
https://getapp.izbank.ir [۴]

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=52427 [۱]

[۵] [۶]