- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

فراخوان طراحی معماری مجموعه خدمات رفاهی در پایانه‌های شهری حمل و نقل عمومی

فراخوان طراحی معماری مجموعه خدمات رفاهی در پایانه های شهری حمل و نقل عمومی
فراخوان طراحی معماری مجموعه خدمات رفاهی در پایانه های شهری حمل و نقل عمومی [۱]
سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، در نظر دارد به منظور بهره‌مندی از طرح‌های اصیل و ایده‌های نوآورانه ایرانی-اسلامی، فراخوان طراحی معماری مجموعه خدمات رفاهی در پایانه های شهری حمل و نقل عمومی شهرداری تهران را برگزار نماید.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، بهره مندی از الگوهای ایرانی-اسلامی و ارائه ایده خلاقانه و نوآورانه مهم ترین ملاک ارزیابی این طرح هاست.

بر اساس این گزارش، مساحت مجموعه در حدود ۱۰۰ متر مربع و حداکثر ارتفاع رأس بام طرح پیشنهادی ۴.۵ متر است و مجموعه دارای نمازخانه مجزای آقایان و بانوان با گنجایش ۱۰ حداقل نفر می‌باشد .

این مجموعه دارای بوفه و اتاق نگهبانی و نیز سرویس بهداشتی مجزای آقایان و بانوان با حداقل دو چشمه می باشد که مدنظر است در آن، سکوی مادر و کودک و همچنین تیشورخانه نیز طراحی و ساخته شود.

علاقه مندان جهت شرکت در فراخوان می‌بایست ضمن ارائه رزومه (شخصیت حقیقی یا حقوقی صاحب طرح)، طرح های خود را حداکثر در پنج برگ در ابعاد A2 به همراه شرح کانسپت و ایده‌های طراحی در قالب لوح فشرده حداکثر تا تاریخ پانزدهم مردادماه به نشانی شریعتی، نرسیده به طالقانی، کوچه نقدی، پارکینگ طالقانی، طبقه ششم معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران و یا صندوق پست الکترونیک TTOENGDEP@IRAN.IR ارسال نمایند.

گفتنی است، پس از ارزیابی طرح ها توسط هیات داوران، به نفرات اول تا سوم آثار برگزیده، به ترتیب یک سکه تمام بهار آزادی، نیم سکه بهار آزادی و ربع سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=61285 [۱]

[۳] [۴]