- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

فراخوان راه‌اندازی مهدکودک در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام

فراخوان راه‌اندازی مهدکودک در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام
فراخوان راه‌اندازی مهدکودک در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام [۱]
منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیم در راستای اجرای تبصره ۳ ماده ۲۲ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، فراخوان راه اندازی مهدکودک در این منطقه با مشارکت بخش خصوصی را منتشر کرد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، این منطقه در نظر دارد در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور به متقاضیان واجد شرایط که از توانمندی لازم مطابق ضوابط مقرر برخوردار هستند، ساختمان به مساحت ۱۸۰ متر مربع جهت فعالیت مهدکودک در زمینه نگهداری، آموزش، برگزاری کلاس های فوق برنامه و فعالیت های مرتبط با آن مطابق با قوانین سازمان بهزیستی، وزارت آموزش و پرورش و آئین نامه و دستور العمل های تخصصی مرتبط در قالب اجاره واگذار نماید.

طبق مصوبه قرارگاه جوانی جمعیت این منطقه، ساختمان در سال اول اجرای قرارداد به صورت رایگان در اختیار مستاجر قرار داده شده و در سال های دوم و سوم نیز در صورت کسب رضایت موجر ۵۰ درصد مبلغ مصوب هر سال پس از تایید کمیته قیمت گذاری به عنوان اجاره اخذ می شود.

بر اساس این گزارش، متقاضیان می بایست حداکثر تا پایان وقت اداری ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ مدارک خود را طی نامه درخواستی به دبیرخانه مرکزی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام تحویل دهند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی https://b2n.ir/q59059 [۳] مراجعه و با شماره تلفن های ۰۲۶۳۳۲۶۶۱۳۵و ۰۲۶۳۳۱۷۱۴۲۳ تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=62162 [۱]

[۴] [۵]