- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

فراخوان دستاوردهای علمی، پژوهشی «بانکداری سبز»

فراخوان دستاوردهای علمی، پژوهشی «بانکداری سبز»
بانک کشاورزی برگزار می کند:
فراخوان دستاوردهای علمی، پژوهشی «بانکداری سبز» [۱]

بانک کشاورزی مسابقه‌ای برای علاقمندان به موضوع‌های بانکداری سبز و تامین مالی سبز برگزار می‌کند و به آثار برتر، جوایز ارزنده‌ای را اهدا خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا [۲] به نقل از روابط عمومی و همکاری‌های بین الملل بانک کشاورزی، این بانک در نظر دارد با شناسایی علاقمندان به موضوع‌های بانکداری سبز و به طور کلی تامین مالی سبز در کشور ، مجموعه تلاش های انجام شده در این زمینه را گردآوری کند و دانش موجود را به سایر نهادها و سازمان های ذی نفع گسترش دهد. در همین راستا از کلیه صاحب نظران، پژوهشگران، اساتید ، دانشجویان و کارشناسان محترم دعوت می‌شود یک نسخه از کتب تالیف شده، پایان نامه، رساله، مقالات، پروژه ها یا سایر فعالیت‌های تحقیقاتی خود را در زمینه‌های بانکداری سبز ، تامین مالی سبز، خدمات مالی سبز و تامین مالی پایدار، به مرکز پژوهش های بانک کشاورزی ارسال فرمایند.

این گزارش می افزاید: مهلت ارسال آثار حداکثر تا روز یکشنبه ۲۰ تیرماه سال ۱۴۰۰ است و مرکز پژوهش‌های کاربردی بانک کشاورزی به سه اثر برتر انتخاب شده توسط کمیته داوران، جوایز ارزنده ای را تقدیم خواهد کرد.

شایان ذکر است ، بانک کشاورزی اولین بانک ایرانی است که اصول نظام بانکداری سبز را در راهبردها و برنامه‌های عملیاتی خود به اجرا گذاشته و در همین راستا با اجرای پروژه ای مشترک با  UNDP  با عنوان« بانکداری سبز در راستای رشد فراگیر و توسعه پایدار» تلاش کرده تا راهبرد حفاظت از محیط زیست را در فرایندهای اعتباری پیاده سازی کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط شرکت در این مسابقه «اینجا [۳]» را کلیک کنید.

[۴] [۵]