- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

ضرورت همراهی و تعامل همه جانبه صف و ستاد در سال ۱۴۰۱

ضرورت همراهی و تعامل همه جانبه صف و ستاد در سال ۱۴۰۱
عضو هیات مدیره بانک کارآفرین عنوان کرد:
ضرورت همراهی و تعامل همه جانبه صف و ستاد در سال ۱۴۰۱
[۱]

عضو هیات مدیره بانک کارآفرین در تبیین استراتژی کسب و کار بانک کار آفرین در سال جدید گفت: خوشبختانه بانک کارآفرین را در صنعت بانکداری کشور بانکی چابک، هوشمند و دقیق می‌شناسند. این موفقیت‌ها به‌سادگی به دست نیامده و باهمت و تلاش همه همکاران طی این سال‌ها محقق شده است بنابراین. تمام برنامه‌ریزی‌ها به نحوی است که بانک کارآفرین مانند قبل کارنامه درخشان و مطلوبی داشته باشد و حتی بسیار بهتر از قبل عمل کند. بنابراین عملکرد یکایک همکاران در تمامی واحدهای صف و ستاد حائز اهمیت است و عملکرد یکایک ما در موفقیت یا شکست برنامه‌های بانک تأثیر به سزایی دارد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی بانک کارآفرین ،  مهدی سیف علیشاهی عضو هیات مدیره بانک کارآفرین با اشاره به تبیین استراتژی خطوط کسب‌وکار بانک در سال جدید  توسط مدیرعامل تصریح کرد: ایشان همه‌چیز را برای تمامی واحدهای بانک به‌صورت شفاف بیان کردند. البته اتخاذ این تصمیم حاصل جلسات متعدد کارشناسی و بهره‌گیری ازنظر کارشناسان، صاحب‌نظران و متخصصان داخل و خارج بانک است.

وی افزود: کمتر بانکی است که قبل از شروع سال مالی جدید برای سال آینده خود برنامه‌ریزی کرده باشد و خط‌مشی کاریش کاملاً مشخص و شفاف باشد. خوشبختانه بانک کارآفرین را در صنعت بانکداری کشور بانکی چابک، هوشمند و دقیق می‌شناسند. این موفقیت‌ها به‌سادگی به دست نیامده و باهمت و تلاش همه همکاران طی این سال‌ها محقق شده است بنابراین. تمام برنامه‌ریزی‌ها به نحوی است که بانک کارآفرین مانند قبل کارنامه درخشان و مطلوبی داشته باشد و حتی بسیار بهتر از قبل عمل کند. بنابراین عملکرد یکایک همکاران در تمامی واحدهای صف و ستاد حائز اهمیت است و عملکرد یکایک ما در موفقیت یا شکست برنامه‌های بانک تأثیر به سزایی دارد.

سیف علیشاهی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره وضعیت دشوار سیستم بانکی در شرایط فعلی خاطرنشان کرد: مشکلات موجود در بخش منابع، نقدینگی و همچنین کار غیرحرفه‌ای برخی بانک‌ها موجب شده است که اگر بخواهیم ضابطه‌مند و قانونمند عمل کنیم با دشواری‌های زیادی روبرو می‌شویم و برای عبور از این مسائل باید پشتکاری بیشتری به خرج دهیم.

وی افزود: برای داشتن بانکی موفق، امکان کار با رویه‌ها و روش‌های سنتی بانکداری عملاً امکان‌پذیر نیست و بنابراین باید هوشمندانه خود را با شرایط روز بانکداری تطبیق دهیم. اتخاذ استراتژی‌های جدید و طراحی مدل‌های کسب‌وکار نیز دقیقاً به همین دلیل صورت می‌گیرد. از تمامی همکاران درخواست می‌کنم که با اشراف کامل نسبت به سیاست گزاری های جدید در جهت تحقق اهداف تعیین‌شده گام بردارند تا علاوه بر حفظ موفقیت‌های قبلی، موفقیت‌های بیشتری نیز کسب کنیم.

وی که در جلسه هم اندیشی تببین سیاست ها و استراتژی کسب و کار سال ۱۴۰۱ بانک  که بصوت آنلاین برای روسای شعب پخش می شد ، خطاب به روسای شعب گفت: جذب منابع باید هوشمندانه باشد تا بانک دچار مشکل نشود و سودآوری محقق گردد. همه ما امانت‌دار ذینفعان خود هستیم و باید به نحوی مطلوب برای این مسئله برنامه‌ریزی کنیم.

این عضو هیات مدیره بانک با اشاره به مشتری مداری در بانک کارآفرین تصریح کرد: با عنایت به حسن خلق همکاران عزیز، بانک کارآفرین مشتریان طراز اولی دارد که برای ما بسیار ارزشمند هستند و رضایت آنان برای ما بسیار مهم است.

وی همچنین افزود: یکی از وظایف روسای شعب ارتباط گرفتن با مشتریان است. به همکاران توصیه می‌کنم تعامل بیشتری با مشتریان خود داشته باشند تا پرتفوی منابعی بانک رشد بهتری داشته باشد و مشتریان نیز از خدمات متنوع بانک بیش از گذشته بهره‌مند شوند.

وی در پایان گفت: بانک کارآفرین بانکی خوش‌نام، شفاف و قانون‌مداری است و همه ما باید تلاش کنیم این میراث ارزشمند را حفظ کرده و حتی بهتر از گذشته عمل کنیم تا دین خود را نسبت به ذی‌نفعان و همچنین توسعه و رونق اقتصادی کشور به‌خوبی ایفا کنیم.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=38606 [۱]

[۳] [۴]