- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

ضرورت شفافیت در اطلاع‌رسانی به فعالان اقتصادی و ذینفعان وزارت صمت

ضرورت شفافیت در اطلاع‌رسانی به فعالان اقتصادی و ذینفعان وزارت صمت
معاون وزیر صمت تأکید کرد:
مسئولیت ویژه روابط عمومی‌ها در برقراری ارتباط دوسویه میان مردم و مسئولان/ ضرورت شفافیت در اطلاع‌رسانی به فعالان اقتصادی و ذینفعان وزارت صمت
[۱]

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در جمع مدیران روابط عمومی سازمان‌های تابعه، استانی و شهرک‌های صنعتی سراسر کشور گفت: روابط عمومی‌ها علاوه بر این‌که پیام و عملکرد سازمان متبوع خود را به مردم منتقل می‌کنند، باید به‌طور حتم بازخورد نظرات آن‌ها را به مجموعه مدیران خود نیز ارائه کنند تا آثار تصمیمات از دید مردم به‌درستی برای مدیران تشریح شود و موارد به‌درستی درروند تصمیم‌گیری‌ها اعمال شوند.

به گزارش توسعه پویا [۲] از شاتا، علی رسولیان تأکید کرد: باید جامعه ذینفعان خود را به‌درستی بشناسیم و البته یکی از ذینفعان ما مجموعه تحت مسئولیت ما است که ضرورت دارد ارتباط سازنده میان بخش‌های مختلف دستگاه‌ها و مجموعه‌های صمت شکل بگیرد تا همه ظرفیت‌های موجود را به سمت تعالی و دستیابی به اهداف وزارتخانه خود هدایت کنیم.

معاون وزیر صمت تصریح کرد: باید شفافیت در اطلاع‌رسانی به فعالان اقتصادی در دستور کار باشد نظرات آن‌ها نیز به‌درستی به مدیران مجموعه منتقل شود، همچنین ایجاد ارتباط مناسب میان همه نهادهای سیاسی، اجتماعی و دانشگاهی و…، نیز ضروری است تا فرصت‌های موجود برای تقویت امور به بهترین شکل مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی یادآور شد: این‌که صنعت کشور در شرایط تحریم چه موقعیتی داشته و چه کمک و خدماتی به کشور ارائه کرده و این‌که از ابتدای دولت سیزدهم در کشور چند واحد صنعتی غیرفعال احیاشده است، باید از طریق روابط ما به‌درستی تشریح و معرفی شود.

رسولیان عنوان کرد: مجموعه اقدامات وزارت صمت در حوزه دانش‌بنیان‌ها بسیار بزرگ بوده و باید در یک بسته رسانه‌ای به اطلاع همه مردم و ذینفعان برسد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=40370 [۱]

[۳] [۴]