ضرورت بکارگیری از الگوهای موفق دانشگاهی در توسعه بخش اقتصادی کشور

نادر ثناگو مطلق مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام که روز شنبه ۳۰ شهریور ماه ۹۸ در دیدار با رییس دانشگاه خوارزمی و هیات همراه ضمن تاکید بر استفاده از الگوهای مفید و موفق دانشگاهی در توسعه بخش اقتصادی کشور گفت: باید برای رفع چالشهای ملی، افزایش توان اقتصادی و رونق تولید و اشتغالزایی در کشور از الگوها و برنامه های پژوهش محور و موفق دانشگاهی بهره برد که مجموعه پیام حمایت خود را در این زمینه بطور رسمی اعلام می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ثناگو اعتماد سازی بین دو بخش دانشگاهی و اقتصادی و تشویق شرکت‌های صنعتی و غیر صنعتی برای استفاده الگوهای پژوهش محور دانشگاهی را از وظایف مدیران حوزه اقتصادی کشور دانست و ادامه داد: ارتباط موثر بین دانشگاه و بخش اقتصاد ضمن هدفمند سازی تحقیقات دانشگاهی منجر به شناسایی نقاط ضعف و قوت و آسیب شناسی پروژها و در نهایت منجر به ارائه راهکارهای مناسب برای رونق تولید خواهد شد.
 
همچنین دکتر حبیبی ریاست دانشگاه خوارزمی در این جلسه خواستار راه اندازه دفتری مشترک برای همکاری بین بخش اقتصاد و دانشگاه شد که مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام با موضوع موافقت کرد.
رییس دانشگاه خوارزمی خاطرنشان کرد : موضوع کارورزی و حضور عملی دانشجویان در مناطق اقتصادی کشور یکی دیگر از  راه های ارتباطی و تعاملی بین بخش اقتصاد و دانشگاه است که باید جدی گرفته شود.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام در پایان با معرفی بخش های مختلف و توانمندی های منطقه از آمادگی و استقبال پیام برای همکاری در تمام زمینه ها  لازم را خبر داد.
  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *