- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

ضرورت استفاده از ظرفیت های بومی در جهت تعالی و پیشرفت بانک

ضرورت استفاده از ظرفیت های بومی در جهت تعالی و پیشرفت بانک
سفر مدیرعامل بانک سینا به استان اردبیل
ضرورت استفاده از ظرفیت های بومی در جهت تعالی و پیشرفت بانک

مدیرعامل بانک سینا با سفر به استان اردبیل و دیدار با همکاران شعب این استان، بر تلاش در جهت تعالی و پیشرفت بانک با استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های بومی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا [۱] و به نقل از روابط عمومی، دکتر ایمانی، ضمن تشریح نقاط قوت و ظرفیت های طبیعی استان اردبیل به ویژه در زمینه های کشاورزی و دامپروری، بر اهمیت جذب منابع، اعطای تسهیلات همراه با اعتبارسنجی و رعایت بهداشت اعتباری تاکید کرد و استفاده مطلوب و مناسب از این ظرفیت ها و توانمندی ها را زمینه ی رشد و تعالی بانک دانست.
وی با بررسی عملکرد شعب و تاکید بر جذب منابع به عنوان یکی از عوامل مهم موفقیت بانک، گفت: در این راستا جذب مشتریان حقوقی برای کمک به پیشبرد اهداف بانک و بهبود بخشیدن خدماتی همچون صدور ضمانت نامه ها و اعتبارات اسنادی، یک ضرورت است که همکاران می بایست به آن توجه ویژه داشته باشند.
مدیرعامل بانک سینا در جریان بازدید از شعب امام خمینی(ره)، دکتر بهشتی اردبیل و باجه گرمی از عملکرد مناسب شعب این استان در اعطای تسهیلات طرح مهرآفرین به عنوان یکی از اقدامات بانک در جهت حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، قدردانی نمود و از همکاران خواست تا با همفکری و تشریک مساعی با ارائه تسهیلات به بنگاه های مولد و اشتغالزا به عنوان شاخصی مهم در سرفصل برنامه های بانک در جهت تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید، جدیت داشته باشند.
وی همچنین با اشاره به اهمیت منابع قرض الحسنه در بانک اظهار داشت: با جذب منابع قرض الحسنه، ضمن سهیم شدن در اجر معنوی این عمل خیر، به بهینه شدن ترکیب منابع بانک کمک می شود و بیش از پیش تصویر روشن بانک را به جامعه عرضه خواهد نمود.
گفتنی است دکتر ایمانی در جریان این سفر با جابجایی شعبه دکتر بهشتی و خریداری محل جدید شعبه امام خمینی(ره) اردبیل موافقت و دستورات لازم را برای راه اندازی سومین شعبه این شهرستان و افتتاح شعبه جدید در منطقه پارس آباد صادر کرد. در این سفر، معاون شعب و مناطق و مدیران حراست، اعتبارات و نظارت و منطقه آذربایجان شرقی و اردبیل، مدیرعامل بانک را همراهی کردند.

[۲] [۳]