- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

صدور۴۳۶ فقره ضمانت‌نامه در خردادماه ۱۴۰۲ در باجه‌های بانکی روستایی منتخب پست بانک ایران

صدور۴۳۶ فقره ضمانت‌نامه در خردادماه ۱۴۰۲ در باجه‌های بانکی روستایی منتخب پست بانک ایران
صدور۴۳۶ فقره ضمانت‌نامه در خردادماه ۱۴۰۲ در باجه‌های بانکی روستایی منتخب پست بانک ایران [۱]
مدیریت امور استان‌ها و بازاریابی پست بانک ایران با انتشار گزارشی از صدور ۴۳۶ فقره ضمانت‌نامه طرح سفیران به مبلغ سه هزار و ۱۳۸ میلیارد ریال توسط ۱۰۶ باجه بانکی روستایی، در خردادماه سال جاری خبر داد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر اساس این گزارش، در خردادماه گذشته، ۱۰۶باجه فعال در  این طرح توانسته‌اند بیش از ۱۶۷ میلیارد ریال سپرده نقدی را در بانک جذب کنند.

بر اساس آمار منتشر شده مدیریت امور استان‌ها و بازاریابی بانک، در این بازه زمانی، مدیریت شعب استان اصفهان با ۲۲ باجه بانکی فعال و صدور ۸۳ فقره ضمانت‌نامه به مبلغ بیش از ۹۱۱ میلیارد ریال، ۲۹ درصد از مبلغ ضمانت‌نامه‌های کل کشور را به خود اختصاص داده است.

همچنین مدیریت شعب استان‌های قم و منطقه شرق تهران با سه و هفت باجه فعال در طرح سفیران، به ترتیب با صدور ۱۷ و ۴۵ فقره ضمانت‌نامه به مبالغی بیش از ۶۱۸  و ۴۵۶ میلیارد ریال در رتبه‌های دوم و سوم این طرح قرار دارند.

این گزارش می افزاید: مدیریت شعب استان‌های اصفهان، قم، منطقه شرق تهران، مازندران و سمنان ۷۶ درصد از کل مبالغ ضمانت‌نامه‌های بازاریابی شده در ماه گذشته را به خود اختصاص داده‌اند.

بر اساس آمار منتشر شده امور استان‌ها و بازاریابی بانک، از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه، ۹۳۶ فقره ضمانت‌نامه به مبلغ بیش از پنج هزار و ۹۷۳ میلیارد ریال توسط باجه‌های بانکی روستایی در طرح سفیران صادر شده است.

 لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=60376 [۱]

[۳] [۴]