- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

صدر نشینی مدیریت شعب استان البرز، در افزایش تعداد کاربران اینترنت بانک

اداره کل آمار و بودجه پست بانک ایران برای فروردین ماه ۱۴۰۲ خبرداد؛
صدر نشینی مدیریت شعب استان البرز، در افزایش تعداد کاربران اینترنت بانک
[۱]
بر طبق آخرین آمار منتشر شده اداره کل آمار و بودجه پست بانک ایران، مدیریت شعب استان‌های البرز، قزوین و گلستان به ترتیب با ۱۱۶.۸، ۶۱.۴ و ۴۷.۷ درصد بالاترین رقم تحقق افزایش تعداد کاربران سرویس اینترنت بانک را در فروردین ماه سال جاری، کسب کرده‌اند.

به گزارش توسعه پویا [۲] از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بنابر اعلام اداره کل بازاریابی و توسعه بازار و بر طبق این آمار، استان البرز با تحقق ۱۹.۴۷درصد در رتبه نخست و استان‌های قزوین و گلستان به ترتیب با ۱۰.۲۳ و ۷.۹۵ درصد برای تحقق اهداف کمی، پایش و پویش سال جاری در جایگاه دوم و سوم افزایش تعداد کاربران سرویس اینترنت بانک، قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، تعداد کاربران سرویس اینترنت بانک استان سمنان تا پایان فروردین ماه سال جاری به ۵۲ هزار و ۹۵۰ نفر رسیده است و تعداد کاربران این سرویس، در همین بازه زمانی در استان‌های قزوین و گلستان به ترتیب ۶۴ هزار و ۳۳۶ نفر و ۶۸ هزار و ۴۹۰ کاربر نسبت به اسفند ۱۴۰۱ افزایش یافته است.

بر اساس این آمار، تعداد کاربران سرویس اینترنت بانک پست بانک ایران تمام استان‌ها در پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۲۷.۶ درصد رشد کرده و در مجموع استان‌ها توانسته‌اند با افزایش دو میلیون و ۶۳۳ هزار و ۳۶ نفر به کاربران این سرویس، ۴.۶ درصد از اهداف کمی، پایش و پویش سال جاری در این شاخص را محقق کنند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=58271 [۱]

[۳] [۴]