- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

صداقت و سلامت کاری، مهمترین خصوصیت بانکدار حرفه‌ای است

صداقت و سلامت کاری، مهمترین خصوصیت بانکدار حرفه‌ای است
شمس آبادی مدیر منطقه خراسان رضوی بانک ایران زمین:
صداقت و سلامت کاری، مهمترین خصوصیت بانکدار حرفه‌ای است [۱]

گردهمایی ماهانه روسای شعب استان خراسان رضوی و شمالی با حضور مدیر و معاون اجرائی منطقه در مشهد برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی؛ در ابتدای جلسه میثم شمس آبادی مدیر منطقه از کلیه همکاران استان که در راستای تحقق اهداف بانک تلاش کردند، قدردانی کرد و گفت: نیروی انسانی سرمایه حیاتی یک سازمان است و در صورت آموزش صحیح متناسب با استعداد افراد و نیاز مجموعه، پیشرفت و موفقیت فردی و سازمانی را به همراه خواهد داشت.

شمس آبادی در ادامه گزارشی از عملکرد شعب در تجهیز و تخصیص منابع، وصول مطالبات، بانکداری مدرن در سال گذشته ارائه داد و از مسئولین شعب خواست تا به منظور سرعت بخشیدن به روند رشد استان نسبت به برنامه ریزی در جهت بازاریابی و انجام اقدامات موثر با هدف افزایش سهم از بازار در سال جاری اقدام نمایند.

مدیر منطقه ضمن اشاره به اهمیت تلاش برای حفظ مشتریان بالفعل بانک از طریق تکریم و توسعه ارتباط با ایشان، شناسایی و جذب مشتریان بالقوه را در اولویت اقدامات شعب قرار داد و از همکاران خواست تا در سال پیش رو همچون اسفند ماه با درایت و مشارکت مستمر در جلسات بازاریابی، زمینه ساز افزایش حداکثری سهم بانک از بازار استان باشند.

شمس آبادی در پایان صداقت و سلامت کاری را مهمترین خصوصیت بانکدار حرفه ای دانست و از همکاران خواست همیشه این مهم را مدنظر داشته باشند.

در ادامه جلسه محمود مصنع رضوی معاون اجرائی استان ارتقاء سطح دانش بانکی کارکنان را حائز اهمیت بیان کرد و از روسای شعب خواست تا به منظور برنامه ریزی در این خصوص اقدام کنند.

غلامرضا رخشانی معاون اداری مالی استان نیز برنامه ریزی صحیح را پیش نیاز اقدام موثر دانست و در ادامه به مباحثی از جمله نظافت شعب و آراستگی کارکنان اشاره کرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=39242 [۱]

[۳] [۴]