صداقت و سلامت کاری، مهمترین خصوصیت بانکدار حرفه‌ای است

صداقت و سلامت کاری، مهمترین خصوصیت بانکدار حرفه‌ای است
شمس آبادی مدیر منطقه خراسان رضوی بانک ایران زمین:
صداقت و سلامت کاری، مهمترین خصوصیت بانکدار حرفه‌ای است

گردهمایی ماهانه روسای شعب استان خراسان رضوی و شمالی با حضور مدیر و معاون اجرائی منطقه در مشهد برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی؛ در ابتدای جلسه میثم شمس آبادی مدیر منطقه از کلیه همکاران استان که در راستای تحقق اهداف بانک تلاش کردند، قدردانی کرد و گفت: نیروی انسانی سرمایه حیاتی یک سازمان است و در صورت آموزش صحیح متناسب با استعداد افراد و نیاز مجموعه، پیشرفت و موفقیت فردی و سازمانی را به همراه خواهد داشت.

شمس آبادی در ادامه گزارشی از عملکرد شعب در تجهیز و تخصیص منابع، وصول مطالبات، بانکداری مدرن در سال گذشته ارائه داد و از مسئولین شعب خواست تا به منظور سرعت بخشیدن به روند رشد استان نسبت به برنامه ریزی در جهت بازاریابی و انجام اقدامات موثر با هدف افزایش سهم از بازار در سال جاری اقدام نمایند.

مدیر منطقه ضمن اشاره به اهمیت تلاش برای حفظ مشتریان بالفعل بانک از طریق تکریم و توسعه ارتباط با ایشان، شناسایی و جذب مشتریان بالقوه را در اولویت اقدامات شعب قرار داد و از همکاران خواست تا در سال پیش رو همچون اسفند ماه با درایت و مشارکت مستمر در جلسات بازاریابی، زمینه ساز افزایش حداکثری سهم بانک از بازار استان باشند.

شمس آبادی در پایان صداقت و سلامت کاری را مهمترین خصوصیت بانکدار حرفه ای دانست و از همکاران خواست همیشه این مهم را مدنظر داشته باشند.

در ادامه جلسه محمود مصنع رضوی معاون اجرائی استان ارتقاء سطح دانش بانکی کارکنان را حائز اهمیت بیان کرد و از روسای شعب خواست تا به منظور برنامه ریزی در این خصوص اقدام کنند.

غلامرضا رخشانی معاون اداری مالی استان نیز برنامه ریزی صحیح را پیش نیاز اقدام موثر دانست و در ادامه به مباحثی از جمله نظافت شعب و آراستگی کارکنان اشاره کرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=39242

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *