شیخ حسینی: عملکرد دو ساله بانک توسعه تعاون قابل مقایسه با هیچ دوره‌ای نیست

شیخ حسینی: عملکرد دو ساله بانک توسعه تعاون قابل مقایسه با هیچ دوره ای نیست
شیخ حسینی:
عملکرد دو ساله بانک توسعه تعاون قابل مقایسه با هیچ دوره‌ای نیست
مدیرعامل بانک توسعه تعاون در شصت و هفتمین جلسه شورای معاونین اعلام کرد: با تلاش و همکاری همکارانم در بانک توانسته ایم در طی دو سال گذشته عملکرد قابل توجهی را ثبت کنیم که قابل مقایسه با هیچ دوره ای نیست.

به گزارش توسعه پویا، محمد شیخ حسینی افزود: برای سنجش موفقیت عملکرد مدیران بانک توسعه تعاون در دوره فعلی می توان به شاخص های عملیاتی و مدیریتی در عرصه مدیریت استناد کرد.

وی ادامه داد: در طول دو سال گذشته توانستیم بانک را وارد سوددهی کنیم واین نوید را می دهم که بانک وارد ریل سوددهی شده است و زیان انباشته ناشی از عملکرد یک دهه گذشته مدیریت های قبلی بانک را به صفر خواهیم رساند.

این مقام ارشد بانکی تاکید کرد: زیان انباشته ۱۵۰۰ میلیارد تومان میراث به جا مانده از مدیران قبلی بود که با تلاش و همکاری تمام همکارانم در سراسر کشور توانستیم بانک را به سوددهی برسانیم.

وی بیان کرد: شاخص دیگرعملکرد موفقیت آمیز بانک نیز افزایش قابل توجه و باکیفیت سرمایه بانک و ارتقاء نسبت کفایت سرمایه بانک از منفی ۰/۲۴ به مثبت ۶ درصد بود و با پیگیری مستمر سرمایه بانک را به حد مطلوب افزایش خواهیم داد.

شیخ حسینی تصریح کرد: بعد از یک دهه به سرانجام رساندن برخی پرونده ها مهم و کلان بانک همچون ساختمان ستاد مرکزی شهید رئیسی(خدامی) ،پرونده صداوسیما و پرونده ملک سرخرود و … از جمله موفقیت های تیم مدیریت بانک در دوره فعلی است.

وی ادامه داد: برخی پرونده ها همچون ساختمان شهید رئیسی(خدامی) که به نظر می رسید به گره بسته ای تبدیل شده است را توانستیم با تدبیر و پیگیری مستمر و کار تیمی به سرانجام برسانیم و بعد از سال ها سند شش دانگ این ساختمان به نام بانک توسعه تعاون انتقال پیدا کرده و ملک در اختیار بانک قرار گرفته و در شرف بهره بردا ی است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: باید کسانی که در دوره های گذشته باعث و بانی مشکلات پرونده صداوسیما موجب عدم النفع وعدم دسترسی بانک و خسارت در تکمیل و عدم استفاده از ساختمان خدامی و همجنین ایجاد سایر پرونده های مشکل دار شده اند، پاسخگو باشند.

این مقام ارشد بانکی تصریح کرد: جابجایی مدیران جزو حقوق مدیریت ارشد محسوب می شود و من در دوره فعلی در راستای ایجاد تحول ، تحقق منافع دینفعان بانک و میدان دادن به استعداد های جوان و باانگیزه وفتی با شناخت، تحقیق،مشورت و حجت شرعی به این جمع بندی می رسیدم که مدیری باید جابجا و تغییر یابد با حفظ شان و حقوق مدیران قبلی به این مهم دست می زدم. در فرهنگ ایرانی اسلامی پست و مقام، مسئولیت و یک امانت است نه ارثیه پدری و قرار نیست تا ابد در اختیار عهده ای محدود باشد و حول عده ای محدود بچرخد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=89813

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *