- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

شناسایی ذخایر معدنی گناباد سرعت می‌گیرد

شناسایی ذخایر معدنی گناباد سرعت می‌گیرد
وزیر صمت در مراسم افتتاحیه طرح‌های شهرک‌های صنعتی گناباد:
شناسایی ذخایر معدنی گناباد سرعت می‌گیرد
[۱]

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به ظرفیتهای شاخص گناباد از نظر معادن روند شناسایی ذخایر معدنی در این منطقه با حمایتهای لازم سرعت می‌گیرد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از شاتا، سید رضا فاطمی امین روز جمعه در حاشیه افتتاح طرحهای صنعتی و معدنی منطقه گناباد بمناسبت هفته دولت، در جمع خبرنگاران گفت: سرعت بخشی در شناسایی دخایر معدنی گناباد نقش مهمی در توسعه و رونق اقتصادی این منطقه در آینده خواهد داشت.

وی ادامه داد: شهرستان گناباد از نظر شاخص های صنعتی و معدنی و پتانسیل های موجود روند رو به رشدی دارد که با حمایت بیشتر وزارت صنعت، معدن و تجارت افق روشن تری پیش روی توسعه این منطقه رقم می‌خورد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تامین سرمایه در گردش را از مشکلات مهم واحدهای تولیدی شهرستان گناباد دانست و از قول مساعد این وزارت خانه برای حمایت های بیشتر از فعلان این بخش خقر دارد.

فاطمی امین گفت: با توجه به بهره برداری از واحد مونتاژ تراکتور به عنوان یکی از طرحهای مهم افتتاحی در گناباد گفت: مساله پرداخت تسهیلات حمایتی برای کشاورزان به منظور خرید این تجهیزات کشاورزی از طریق منابع بانک کشاورزی پیگیری می شود.

همزمان با سومین روز از هفته دولت پنج طرح صنعتی و کشاورزی طی مراسمی با حضور سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت روز جمعه در شهرستان گناباد به بهره‌برداری رسید.

این طرحها شامل طرح توسعه واحد کارتن کوثر، طرح مونتاژ تراکتور گروه صنعتی گناباد، پست MVA٣٠ برق موبیل، طرح فرآوری و دانه بندی سیلیس شرکت آراسیلیس الوند و بسته بندی دانه های روغنی خوراکی و غیر خوراکی است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در ادامه سفر به گناباد از واحد صنعتی تولیدی چینی تقدیس و طرح توسعه واحد تولیدی دیرگداز گناباد و ناحیه صنعتی کاخک از توابع این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=44771 [۱]

[۳] [۴]